Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@ayesha.ali1214:
🧚♀️Ayesha Ali💫
Open In TikTok:
Region: PK
Thursday 11 June 2026 16:25:47 GMT
18198
960
18
39
Music
Download
No Watermark .mp4 (
1.71MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
1.71MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
Fareeha Hamza636 :
kia price ha
2026-06-13 16:41:26
0
Alif Ali🥀🥀 :
ye kn sii side pa hai bta de
2026-06-14 08:43:11
1
pindi boy ❤️❤️❤️ :
Friday wali din bani hai video
2026-06-21 14:36:50
0
main haseeb :
Me b jao gi inshallah inshallah
2026-06-12 11:38:57
1
🥰Shahzady ki Shahzadi🥰 :
🤗🤗🤗
2026-06-15 09:14:35
0
Hasnain :
🥰🥰🥰
2026-06-15 02:02:52
0
Chabail king 786 :
🥰🥰🥰
2026-06-13 03:19:35
0
Mujahid :
🥰🥰
2026-06-12 15:14:47
0
shafiq4563 :
❤️❤️❤️
2026-06-16 13:51:16
0
)))):: تنہا دل 😣🥀🥀 ((( :
💖💖💖
2026-06-12 05:43:14
0
✘•☬★ Amir ali ★☬༻ :
🥰🥰🥰
2026-06-12 00:29:26
0
👉💯ANSAR 🥷🥷CHABHAIL🔥🦅 :
🥰🥰🥰
2026-06-11 20:36:06
0
Dukhi Munda Waris😭😭😭🥺 :
❤️❤️❤️
2026-06-11 19:52:52
0
menahil🫰789789 :
🥰🥰🥰
2026-06-11 16:30:22
0
ranaasaddilshad4565⛎ :
🌹🌹🌹
2026-06-24 03:32:19
0
To see more videos from user @ayesha.ali1214, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Business in the front, dirt in the back
q bom gosto viu #antonelabraga #polemica #pirulito #fyp
Ya vale 🤣 En la vida hubiera pensado que yo mismo haría este video con mi propio mashup 🤣🤣😅🥰🥰🤭
... لما الطفل يخيروه بين أبوه وأمه* 💔 أصعب سؤال ممكن يتسأل لطفل: *"تختار مين؟ بابا ولا ماما؟"* *إحساس الطفل في اللحظة دي:* - *قلبه بيتقطع نصين*: هو بيحب الاتنين، وعايز الاتنين. انتوا بتطلبوا منه يختار يقطع حتة من روحه بإيده. - *بيحس بالذنب*: لو اختار أبوه هيحس إنه خان أمه، ولو اختار أمه هيحس إنه رمى أبوه. وفي الحالتين شايل ذنب مش بتاعه. - *خايف من الهجر*: بيختار وهو مرعوب إن الطرف التاني يكرهه أو يزعل منه ويبطل يحبه. - *مش فاهم ليه*: طفل صغير مخه مش مستوعب يعني إيه طلاق، فليه نحمله مسئولية قرار أكبر من سنه وعمره كله؟ - *بيتكسّر من جوه*: اللحظة دي بتفضل معلمة في قلبه طول العمر، حتى لو كبر وبقى راجل. *رسالة لكل أب وأم منفصلين:* 1. *عيالكم مش سلاح*: متستخدموش الطفل عشان تنتقموا من بعض. اللي بيتكسر في النص هو ابنكوا. 2. *هو ملوش ذنب*: انتوا اللي اختارتوا تنفصلوا، هو مختارش. متحاسبوهوش على قراركم. 3. *الحب مش بالاختيار*: الطفل محتاج حضن أبوه وحنان أمه سوا. متحرموهوش من حد فيكم. 4. *متسألوش السؤال ده*: متخيروش طفل بين روحه وقلبه. اللي بيحب عياله بجد، بيريحهم مش بيوجعهم. *الطفل اللي بيخيروه بيقول في سره:* "يا رب خدوني انتوا الاتنين... أنا عايز أصحى ألاقي بابا وماما مع بعض زي زمان، حتى لو هنزعل شوية ونتصالح. أنا مش عايز اختار... أنا عايزكم انتوا الاتنين" 😔 الطلاق بين الراجل ومراته، بس العيال ملهمش دعوة. حافظوا على ولادكم... لأن وجعهم مبيتنسيش.
#Duett mit @👑 JamooTv™ 👑 WETTESSEN HEUTE 20 UHR
AfTol 💋 #kötüçocuk #tolgasarıtaş #afrasaracoglu #afrasaraçoğlu #tolgasaritas
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy