اللي انتي ي صديقه تعوض باقي عليكي وعمري ما هزعلك تاني انتي علمتني حاجات حلوه كتير انتي اللي كنت بتخلي الضحك علي وشي وربنا وربنا وربنا ي صديقه لا هفضل ليكي سند ما هما حصل لان انتي ي صديقه تعرف معزيتك اي وعمري ماهنسيك حيت يارب لو خلتها بعيد عن خليها في الفرحه واجلعها الا بقي في العمر عوض عن كل الا فات
2026-06-19 01:50:10
0
ام زياد :
وانت كل دنيتي والله العظيم
2026-06-12 00:43:58
0
Seba Mahcub :
انا تعسس كتير والله عظيم 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺