@hananmagidovich_official: אם מעלים מס לבעלי הבית שלכם, אל תמהרו לשמוח. אתם חושבים שרשויות המס "מענישות" את בעלי הדירות דרך המס, אבל למעשה הן מענישות אתכם. העלות הזו תגולם בזמן חידוש החוזיםבעדכון גובה השכירות, כך שאת המס אתם תשלמו, בעלי הנכסים רק יגבו את המס דרך השכירות. #דירהלהשקעה #השקעותנדלן #מסעל שכירות
אם המשכיר יכול להעלות את השכירות, למה שלא יעשה את זה בלי קשר למס?
2026-06-14 04:19:22
2
gilbar742 :
בלבלן שכל. כאילו שמשכירים צריכים לחכות ל"הזדמנות" כדי להעלות מחירים. משכיר גובה הכי הרבה שהוא יכול לגבות בכל שלב. בהתאם לביקוש וליכולת של שוכרים לשלם.
2026-06-12 11:11:21
2
Oki :
הבעיה הכי גדולה שאין חוק הגנת הדייר בשכירות.
2026-06-12 11:44:34
0
Alex :
צריכים לקחת מס על דירות נוספות בבעלות, בלי קשר לשכירויות
2026-06-11 20:50:02
0
Kobi Gueta :
אם אני ח"כ מקדם חוק כזה: כל משק בית יכול להחזיק נכס למגורים אחד בלבד, משחרר עשרות אלפי דירות ובתים לשוק , מציף אותו בהיצע ...מחירים ירדו , וזוגות בלי אמצעים יוכלו סופסוף לקנות בית למגורים , בלי להיחנק מיוקר המחיה.
2026-06-11 18:09:40
1
לירן :
כל חוזה של דירה יהיה גג 5 אלף, ומקפסימום התחלקו המשכיר והשוכר 125 כל אחד, לא ביג דיל
2026-06-12 15:58:04
0
שרון שרון :
אני מדבר על אגח באגח צמוד מדד אתה משלם מס על רווח 25 אחוז ועל אגח שקלי אתה משלם 15 אחוז אז למה הדירות להשכרה עד 5000 שקל אתה משלם כלום ובאגחים וגם במניות על רוח אתה כן משלם
2026-06-12 11:22:18
0
Art Israeli :
לצערם של הצעירים אתה צודק וזה גם יטיס את מחירי הדירות. זה כמו ביצה ותרנגולת בסוף יום.
אין מנוס לצעירים לרכוש נכס משלהם בסוף יום
2026-06-13 10:17:48
1
ruti121234 :
למי שיש דירה אף פעם לא מפסיד הוא פשוט יעלה את המחיר הדירה וזה יהיה על חשבון המשכיר ובשביל זה לא צריך אותך
2026-06-12 15:52:59
1
אביהוא סאסי :
איפה ראית את זה
2026-06-12 18:30:40
1
קובי :
מעוניין לדעת עוד.
2026-06-12 05:45:47
0
yaniv bezalel :
טוב לעשירים
2026-06-12 09:32:38
1
אופטימוס פריים :
ההצעה להעלות את המס זו עז, שיוציאו אותה ברגע האחרון.
2026-06-11 18:18:01
2
@@ :
לא יעבור
2026-06-18 12:33:57
0
PiniR :
נכון מאוד. צריך להוסיף את הסיבה למהלך. מס הכנסה מסתכל על שורת ההכנסה הסופית, לא מעניין מאיפה יגיע המס ועל מי הוא יפול, שילוב של מס שיגבה מכולם פלוס העלאת מחיר השכירות = יותר מיסים למדינה.
2026-06-12 04:51:17
1
Claude Abecsis :
צודק
2026-06-11 19:43:35
0
שרון שרון :
למה במדינה עושים איפה ואיפה גם בשוק הון יעשו ככה עד 5000 שקל פטור ממס
2026-06-12 11:16:37
0
Michel :
טוב פרופסור
2026-06-18 12:34:05
0
yakovbentovim :
זה רעיון בבולגריה זה 10 אחוז
2026-06-22 14:18:47
0
Eyal Babu :
שטיות למי שיש י הכנסות משכירות מעל 12 אלף בערך רק ירוויח מהעניין מי שיש לו פחות מהפטור קרי נהנה מדמי שכר דירה פחות מ 5600 יפסיד
2026-06-15 10:56:13
2
Yosi Gidon :
צודק בהחלט
2026-06-22 06:37:07
0
דני גבריאל :
לא ניתן להוסיף סעיף בחוזה שהדייר השוכר יספוג את המס במידה ויחוקק חוק?
2026-06-14 19:37:58
1
dganit :
אבל אם יעלו את השכירות גם המס יעלה
2026-06-17 18:30:57
1
ציפורני אורלי איפור קבוע גבות :
הנדלן יקרות עוד יותר זה ברור
2026-06-12 01:07:39
0
To see more videos from user @hananmagidovich_official, please go to the Tikwm
homepage.