تمام فنای کره ای مهم نیست فنه چه گروهی باشن همینن🙏🏻
2026-06-11 19:17:02
334
... :
حالا من بعد از اینکه دیدیم پرشین کره داره کنسرت بی تی اس/ آستری کیدز نشون میده هر ۱ دقیقه یک بار : عرررررررر _ وایییییییییی_ اوخداااااا_ ژاتطاشتتستنینستسسین
2026-06-12 07:35:36
143
໑᱖ ᥱꦒiᥣỿ^᪲ ꣖ ີ ꣓ :
چقد یوبس و نچسب بنظر میان
2026-06-12 08:52:43
84
همسر رسمی جیمز :
من از اینسر دنیا پشت گوشی جیغ میزنم اونا چرا انقدر ریلکسن
2026-06-11 19:42:28
100
bébrouillard😼 :
انقد رفتن براشون عادی شده بعد من یه بستنی میخرم تا فردا دارم ذوق میکنم😍
2026-06-12 02:58:01
87
<< Kickboxing Girl >> :
الان ما بودیم بعد کنسرت باید میرفتیم دونه دونه حنجرمون رو عمل میکردیم 😂
2026-06-13 18:54:24
24
کیم دن ورژن ددی :
کره ای ها حس میکنم واسشون عادی شده اگه آیدلاتون رو نمیخواید فقط کافیه بدید ما به سرپرستی بگیریمشون خیلی خوب مواظبشونیم 🗣😔
2026-06-11 23:25:22
24
Kimi⛄️🎀 :
چقد از این یوبسا بدم میاد واقعا
2026-06-12 09:51:33
16
ک م خ💋😝 :
واقعا هیچ ری اکشن ندارن🤨حالا من اگه اونجا بودم....🤣
2026-06-11 19:08:05
12
𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘪𝘦 :
بخدا قدر نمیدونن اینقدر که رفتن کنسرت من اپدیت ازشون میبینم ذوق میکنم (* ´ ▽ ` *)
2026-06-12 18:01:15
5
🦭 :
کلا فن کره ای🙏
2026-06-11 18:54:09
7
лили :
جای ما باشن میفهمن نباید اینقدر اروم باشن🥰🥰پس دعا میکنیم جا ما باشن-
2026-06-12 08:31:57
6
𝘏 †₊˚ ɑᥒі :
وای کلا کی نتیزنا و کی فنا مرخرف ترین موجودات توی دنیای کیپاپن🤲
2026-06-11 19:39:04
21
𝐍 :
من یه بار لایوشونو دیدم از این ور پریدم اون ور از خوشحالی و ذوق حالا اینا که از نزدیک میبیننشون
2026-06-12 21:02:58
10
zari🎀 :
واقعا چرا داخل کنسرت بی تی اسم همینطور بودن 😐
2026-06-11 19:25:05
20
𝖠︎𝗌𝗆︎𝖺𔘓 :
انگار براشون عادی شده انقد کنسرت رفتن💔
2026-06-12 00:44:27
8
nari :
وای من از فندوم بغلیتون اومدم آرمی کره ای هم همینه درکتون میکنم😭
2026-06-14 12:53:32
0
Seirene. :
بخدا اینا خوشی زده زیر دلشون.
2026-06-12 23:16:57
4
بچه فقط بچه نون اعظم🍞 :
لیاقت ندارن..😟💔
2026-06-12 22:20:11
1
To see more videos from user @x20z20x, please go to the Tikwm
homepage.