بنات الساسنغ يقولوا ان جيسو بتنزلم الألبوم و ده هيكون الأخير و بعدها هتروح تركز علي. التمثيل و تسحب علينا اعععع هو من ناحيه انا فرحانه لأن اعمالها حلوه اوي بس بردو مش متخيله ازاي هي هتسحب علينا
2026-06-11 20:54:33
51
أمـل | Amal :
والله ألبومها حلو الصدق بس الاغاني قليلة
2026-06-12 12:23:28
29
🎀 :
الاغنيه تحسيه فرشته
2026-06-11 22:23:21
24
ِ :
اغانيها حلوه ومرتبه وصوتها حلو ايضا وقوي بس صراحه البومات العضوات واغانيهم حماسيه اكثر وتثبت بمخي اكثر من جيسو ياليت لو تسوي اغاني حماسيه
2026-06-12 15:41:22
8
shadow.L :
أغانيهم اللي ماتنسمع
2026-06-11 19:16:28
29
Cherry_Berry :
الأغنية دي عبارة عن فراشات و ورد و نجوم🫠
2026-06-12 18:08:04
10
⌗_إيـلـيـرا مــانـوبـال🐚˖࣪𖥨• :
كل ما أسمعها أسرح لعالم ثانيييي 💘😭
2026-06-11 19:12:55
20
🐈⬛. :
اتفق💗💗💗💗
2026-06-12 02:04:27
10
[عماد_الدين] :
2026-06-12 03:21:52
8
𝄞🎸 :
جيسو كل اغانيها تهبل
2026-06-14 15:51:39
5
𝘚𝘔. :
احببب Kisses and hugs
2026-06-12 12:40:51
7
Queen Rami🐬🖤 :
أحلى اغاني سمعتها منها
2026-06-13 18:57:38
3
Lot :
حرفياً
2026-06-13 01:00:44
3
To see more videos from user @lillilijs, please go to the Tikwm
homepage.