انتقامه حسب الموقف ومش كل حدا برج الحمل ينتقم بانفس اللحظة والندم ابدا مش موجود واكثر حدا يمكن ينتقم بعد سنين
2026-06-13 08:17:27
0
محمد المصري 🇪🇬🇪🇬 :
برج الحمل يتعامل معا الأمور زي الحرب انتقم وبعدها تتفاوض من باب القوه يعني تفاوض وانت قوي اضافه برج الحمل عنده احساس عالي يشك بسرعه يفهم من النظره بسرعه ينظر ليك يفهم انك سالك وخير ولا شر ومنها ياخد قرار سريع جدا 🤣
2026-06-12 02:43:51
2
نووونا ♈️❣️ :
صح 😂😂😂😂
2026-06-24 11:45:02
0
خميس الزغبي أبو عمار :
ربنا موجود أنشأ الله
2026-06-24 10:56:30
0
Malimokd :
مو كل برج الحمل أنا تعلمت أصبر وفكر
2026-06-23 22:03:21
0
omayoub3859 :
نعم
2026-06-21 21:25:59
0
Ahmed Abdallah :
مفيش ندم
2026-06-21 14:55:26
0
ragab 77 :
2026-06-19 18:33:11
0
دلول :
2026-06-12 13:29:05
1
Dode :
عفوي جدا جدا جدا
2026-06-13 12:00:53
4
️꧁️👑 الإمبراطور 👑꧂ :
خير البر عاجله 😁
2026-06-12 10:31:10
5
ورده :
صح كلامك
2026-06-18 11:38:05
0
ragab 77 :
2026-06-19 18:33:25
0
Hossam 💞💞 :
فعلا هو كده
2026-06-12 07:28:51
2
Somaya Mohamed :
صح الصح
2026-06-14 20:44:21
0
geosarraf :
مش دايما منندم
2026-06-16 11:11:28
0
محمد زغلول بدوي :
صحيح
2026-06-16 03:54:47
0
Hanas Ma :
كلام ذهب
2026-06-11 21:04:26
0
To see more videos from user @hya.tveg, please go to the Tikwm
homepage.