@omar.khaled8489: تاني يوم في النقل الذكي تحدي ال30 الف جنيه في 30 يوم في النقل الذكي بالموتسيكل عملنا 935 جنيه في تاني يوم #ديدي #اوبر #النقل_الذكي #الشعب_الصيني_ماله_حل😂😂 #كاس_العالم
انت من بتاع انزل مصر هتعمل فلوس انت بتهين المكنه هشان كيلو علي اربع وخمسه جنيع قولهم باردو بتحت زيت بكام وبنزين بكام وبتربط وتشحم بكام وانت لو عليك قسط هتدفع كام وانت هتكسب كام في الاخر وقعدتك طول اليوم تحت الشمس وجع اضهر وجع قلب والله قول المشاكل قبل محد ياخد القرار ويقسط مكنه وفي الآخر يعرف ياخدوعلي قفاه
2026-06-12 08:44:44
33
محمد حسين :
هوة أنا مش بشوف الكلام دة لي
2026-06-20 17:27:03
1
🐋 :
عملت 935 جنيه الله يرزقك بس صرفت منهم كم بنزين واكلك وشربك وسجايرك وانت فى الشارع هتلاقى نفسك مروح ب 250او 300 جنيه بعد لف طول النهار فى الشارع على عجلتين . ربنا يستر طريقك ويرزقك بشغلانه افضل منها
2026-06-19 04:31:34
8
Mohamed sobh :
الله يرزقك يا غالي بس انا ملاحظ انك اسعار الرحلات قليل اوي وانت محتاج تكون بتحسب صيانه ومصاريفك الشخصيه علشان مع الوقت المكنه نفسها سعرها بيقل مع الاستهلاك علشان ماتطلعش خسران ف النهايه
2026-06-17 05:19:39
4
A•_•L•Y :
هوا بيبق الرقم دا صافي بعد خصم البزين و الاكل ولا لا
2026-06-12 02:22:34
1
Sheko al Shabrawy :
مش دايما كده يا صاحبي وسعر الكيلو واقع بقاله كام يوم
واليوم ال هتعمل في 1000 هتصرف نصهم بنزين و برامج و صيانه و زيت ده غير مصاريفك الشخصيه طول مده الشغل
ده غير وجع ضهرك
2026-06-17 00:19:48
3
★ تميم ★ :
انا شغال نفس الشغلانه دي وبقولك خسرانه صحه
2026-06-21 01:08:37
2
KAREEM :
هو شغل النقل الذكي بيدمر طقم الجر مع الوقت
2026-06-12 05:17:10
0
مايسترو :
يلا يا عم هي جت عليك متخفيش هتصرفهم في الاخر الصيانه😂😂😂
2026-06-13 17:56:00
0
Boda Mohammed 🤺💙✨ :
حرام عليك 15 ك ب75 ج ليه يبني كدا
2026-06-12 14:20:31
0
🙏❤فانز الوفاء❤🙏 :
طبعا بعد البنزين والزيت والصيانه تصفي اليوم بعد كده علي 300جنيه يوميا ده طبعا غير سواقه ومخاطر الطرق وترخيص ويعني لو في قسط يبقي تروح بمبلغ بسيط هي حلوه لو انت بعد وظيفه