@kkkkr7001: السلام عليكم كان معايا مندوب راح يطلع اوردر لعميل فى عماره شارع المديريه القديمه عماره دار السلام اول شارع المديريه من ناحيه المحافظه قدام مكن بنك مصر عماره عماشه المندوب رن على العميل حضرتك العماره إلى قدام الفكهانى العميل رد عليه ايوه فالمندوب قالو افتحلى البوابه قالو مفتوحه المندوب طلع سلم الأوردر للعميل والاوردر مدفوع يقوم العميل شادد تلفون المندوب ويرزع باب الاسانسير ويقفل الاسانسير ويفضل حاسبو جوا ياجى ساعه الا تلت المندوب يتكلم معاه بآداب حضرتك بتعمل كدا لى يقوم العميل يسب المندوب ويشخرله ويشتمو باوسخ الكلام وانت مش هتمشى انهاردة وهات حد يلحقك وانا هعمل لولا ستر ربنا أن المندوب كان معاه تلفون تانى فكلم زمايلو تروحلو تلحقو وستر ربنا أنه لاقى شبكه جوا الاسانسير وعرف يتواصل معاهم وبالفعل اخدت ناس زمايلنا فى الشغل ونروح علشان نخرج زميلنا يقوم العميل متعدى علينا بشومه وشتايم قله ادب واهانه بس ده مش واحد طبيعى ال بيتعامل معانا ده واحد مجنون شارب خرا عليه وعلى إلى جابو فضلنا حاولى نص ساعه بنتكلم معاه باحترام ونحل معاه والمندوب محبوس جوا الاسانسير وهو مفيش منه حل وقله ادب احنا كنا قادرين نمسكو نكسروا فى الشقه ونكسر عليه البيت بس احنا عايزين حق المندوب بالقانون لأن هى مش فوضه ربنا ستر وعدت على خير محدش عارف الراجل ده ممكن يعمل كدا مع حد تانى يقومو قاتلين بعض وللعلم الراجل ده قاعد فى بيت كامل لواحدوا مفيش حد معاه عماره ٧ ادور قاعد فيها لواحدوا مفيش سكان فى العماره والا حد يلحق المندوب والحمدلله قدرنا على قد ما نقدر أننا نخرج المندوب وهو اول ما شافنا بنصور شغل الاسانسير ورمى إلى كان فيه ايدوا وروحنا المركز علشان حد ياجى معاه نطلع للعميل خلونا نعمل محضر بس احنا مش ضامنين حقنا ومش هنستنى الراجل ده حد تانى يطلعو ويعمل نفس إلى حصل لقدر الله ممكن يكون شاب صغير ويحصلو حاجة من الخضه واكيد فى شاب أقل من ١٨ سنه شغالين دليفرى احنا بنتعامل مع ناس كويسه وناس زباله بس اول مره نشوف الموقف ده يحصل ربنا يسترها علينا جميعا وياريت كل الناس تشير الفيديو ده وتاخد بالها @الصفحه الرسميه لوزاره الداخليه وزاره الداخليه، كليه الشرطه وزارة الدخليه