ماكان صعود مؤسساتي التصحيح الهبوطي مستمر ومن غير المنطقي ان تشتري المؤسسات مع رفع الفائدة في اوروبا واليابان وقريبا اميركا وطبعا عنا شركات ضخمة بتكتتب وبدا سيولة هائلة
2026-06-13 15:52:29
3
ام ادم :
هل تتوقع أستاذ إسلام مره ثانيه يرجع ينزل خلال هذا الأيام قبل ١٧ بل شهر لو بعد خلص النزول
2026-06-12 11:21:36
6
🌸Nana Nana🌸 :
جزاك اللهً كل خير عنا 🥰
2026-06-12 17:48:40
3
DREAM 🇦🇪 :
هل تتوقع قاع جديد هالاسبوع؟
2026-06-15 04:04:16
2
Hisham❤️🫶 :
الفضه توصل 300 دولار خلال سنتين
2026-06-13 14:25:26
3
Mustafa :
الله يبارك لك يا مستر اسلام والله يا حبيبنا
2026-06-12 11:19:04
4
omarfromsky :
سبحان الله في كميه قبول♥️
2026-06-12 11:42:01
5
نـ :
هل تنصح بشراء الفضه الايام هاذي ولا انتظر نزول اكثر
2026-06-12 13:06:21
4
Om.H&A :
شو توقعك للأسبوع القادم؟ اشرف ااذهب ما قدر يكسر 4300 هل هذا مؤشر على عردة النزول على المدى القريب؟
2026-06-12 21:19:07
3
NA2030 :
توقعاتكم كلها كانت امبارح في اتجاه النزول وللأسف طلع
2026-06-12 10:58:11
4
Muhamed Abtwab :
ممكم قناه التلجرام
2026-06-14 12:18:19
2
DIAB :
مشاء الله قبول ربنا ليك محبب فيك خلقه ♥️
2026-06-12 13:14:45
3
moomohameddd :
اول تعليق واشتريت اول مرفع كنت لسه بفكر اشتري فضه 😹
2026-06-12 10:27:55
2
DREAM 🇦🇪 :
ممكن نشوف قاع جديد؟ تحت ٤٠٠٠؟
2026-06-12 10:51:12
3
Trading with Eslam :
لو عايز لينك تليجرام ابعتلي رسالة لان اللينكات مش بتتكتب في التعليقات
2026-06-15 17:26:09
1
عاشقة الذهب :
🥰🥰🥰
2026-06-12 19:24:55
1
Eman Mohamed :
🥰🥰🥰
2026-06-12 16:39:21
1
Ebrahim Elhusseiny :
👌👌
2026-06-12 15:32:38
0
HP :
😁😁😁
2026-06-13 19:50:16
1
كتكوته :
♥
2026-06-19 10:34:55
0
To see more videos from user @islam.shelbaya1, please go to the Tikwm
homepage.