@widamira_: [Day 212] what i ate for lunch (weekday edition 👀) #Foodie #whatiate #malaysia #ayamgepukredup 📍@Ayam Gepuk Redup, Wangsa Maju

IG: weeeeeeeeda_
IG: weeeeeeeeda_
Open In TikTok:
Region: MY
Friday 12 June 2026 15:27:55 GMT
726850
40333
420
6179

Music

Download

Comments

tiyahishereee
kimcheeseee :
people on comment section are selective judging . mr pov makan berpinggan pinggan takda pun korang nak judging siap puji , siap impress . this akak just eat 2 place of rice itu pun bukan sampai habis and she might keep to eat it again nanti later . let’s she enjoy her food
2026-06-27 09:11:17
1002
queeneviellaart
QueenEviellaArt :
3.40 ni pagi ni sis.... mana mau cari
2026-06-12 19:42:21
1471
thicctasticc
v :
Hi kakak, be healthy always ok! Let’s prioritize our health. Hugs 🤍
2026-06-13 14:09:10
486
floppmf
✿ :
i saw u on ayam gepuk redup tiktok acc u were queuing up hihi
2026-06-12 17:44:56
0
secondme_82
Parrhesia :
Mati awal kalau makan camni
2026-06-13 02:54:14
321
secretsummerchaos
poopies🖤 :
why do you park the rice at one side of the mouth.?
2026-06-13 13:36:13
38
yeoshin1
sambaludangpetai :
Selera betullll aaaaa sedapnya tengok u makan!!!!!!!!!!
2026-06-15 12:46:10
130
wandabest02
WANDABEST🥷 :
Jaga kesihatan sikit kak
2026-06-13 02:31:56
39
rarashv
𝑹 𐙚 :
Saya baru kelip mata, dah tukar set nasi masak lemak dahhh. Apa jadi dkt ayam gepok tadi
2026-06-13 01:32:46
131
cheq_geena
Cheq_Geena🍉 :
11.57 pm 🤣mna nk cri mlm2 ni kak😂
2026-06-12 15:57:21
61
adsfqh2
aidaqh :
masa diet la juga keluar gepukk ya Allah😭😭😭😭 kuatkan la iman ku!
2026-06-13 07:40:11
44
amrkys
kymre :
sorry akak , tapi kalau akak teruskan content makan banyak mcm ni takut nanti kena byk penyakit tua nanti. sekadar pesanan sbb kita nk tgk akak stay sihat. 🙏🏻
2026-06-13 19:47:12
33
some1_23456789
SomeOne :
rare betul cara akk suap makanan😂😂😂😂
2026-06-13 12:02:46
23
adindaitu
adinda :
Nape la ek lalu malam ceni. Abis nk kena beli ayam gepuk ke skrg niii
2026-06-12 15:39:22
76
ayamgepukkoboi
ayamgepukkoboi :
Kak, kalau lalu Senawang, meh singgah Kedai Ayam Gepuk Koboi. buttermilk ada gak, geprek pun ada 🐤🐤🐤
2026-07-07 15:28:45
5
afieqmohammad_
afieqmohammad_ :
kenapa akak suap tuh macam ad step dia , lagi senang ka lagi banyak ka lagi bersih 😭 curious gila ak nii 😭
2026-06-17 08:59:08
11
hael_warr
hael_warr :
Unik la cara akak suap, jari telunjuk up 🥰
2026-06-12 17:55:49
40
sashalufya
Sasha lapar always :
akk mesti kekok kan start keje baru 😂
2026-06-13 00:43:12
16
qif.itsss
qif.itsss :
kak sesungguhnya, akak buat saya terliur and it's not helping saya baru operate appendix ya so NAURRRRRRRR KECUR LIUR SIS 😭😭😭
2026-06-18 14:26:21
5
certifiedy4pperz
his beautiful yapper :
akakkkkk , masak lemak tu pedas takkkkkkkk 😭
2026-06-12 18:19:09
6
albuqaqes
azy.yan :
kak buat tutorial care nk suap mcm akk... 😂 mcm unikkk ahhh
2026-06-14 09:01:43
5
pja1874
pja_k :
Akak sedap tak ayam gepuk situu
2026-06-13 03:25:48
58
apityatim
ApitYatim 🎱 :
Lepastu mana aku nak cari ayam gepuk 4 pagi ni 😠
2026-06-12 20:07:53
21
adrisaff
adris :
Kak, no matter what other people says, please make sure kalau nak tukar lifestyle ke or anything, make sure do it the healthiest way 🙏🏻 I dulu orang and even family sendiri cakap I overweight, so my loss weight happened because of depression, and because of this, I developed so many other illnesses. So be happy and do it for yourself, not because of what others says ❤️
2026-06-14 19:16:21
8
anakjeni
ADDA :
kak? esok aku nak gi sukiya tau, jangan buat aku melencong ke ayam gepuk pulak kak! dah malam ni kak oii😭😭
2026-06-13 14:53:17
5
To see more videos from user @widamira_, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About