Yorumların hepsi sayfamda, "Dargınlar Kulübü'ne yeni üye gelmiş" başlıklı kesitte
2026-06-12 18:43:51
125
OYSONOGORBONOLOROM :
dedikleri fazla değil eksik hatta helal olsun bacikomaa👑👌🏻
2026-06-12 18:37:14
160
DÖNGITHAS0👽 :
Kivircik Hemsire👏🏻💙
2026-06-12 18:36:15
132
✨💫Sirius 🌟✨ :
Kıvırcık Hemşire hakaret etmemiş gayet gerçekleri yazmış ve madem şikayet dilekçesini paylaşabiliyorsun. Haftalardır o avukatım dediğin şahısla 6 Şubat depreminde koyduğun ibana gelen paralar ne oldu onların dekontunu at! Millete kıvırcık hemşireye bulunduğun şikayet dilekçesi lazım değil! Depremzedeler üzerinden topladığın paralar ne oldu dekontları at!! Hastalardır o avukat dediğin şahısla hala neden paylaşamadınız???
2026-06-13 06:01:37
80
megalodon.zafer :
Pazartesi günü şikayet edip dilekçemi paylaşacağım demiş e hazır şikayet dilekçeni paylaşmışken yayınlara bağlattığın sözde avukat olan ama avukatlıkla uzaktan yakından alakası olmayan sizin gibi konuşma bozukluğu yaşayan avukatınla birlik olup depremde ibana topladığın paraların dekontlarını da göster zira biz onu daha çok merak ediyoruz kendi büyüttüğü dala binemeyen kickizi
2026-06-13 01:31:00
54
PERİPELLA🍒 :
Kıvırcık hemşire severiz🥰
2026-06-12 19:39:04
96
aselBal :
ayy kıvırcık hemşire Fatmanur çok tatlı çok naif biri yıllardır tanırım onu azmine hayranım inşallah istediği hedefe düşer
2026-06-12 18:28:25
139
Imran Yamac :
aslan defne !!!!😎😎😎
2026-06-12 18:21:14
46
fadim :
harika konuşmuş Fatmanur helal olsun
2026-06-12 18:34:20
60
🅃🅄ğ🄱🄰80🥀 :
kraliçemiz domusuga haddini bildirmiş🥰
2026-06-12 20:11:36
78
işin rengi değişti hocam :
Fatmanur arkandayiz bacımm♥️
2026-06-12 18:58:11
55
Stellaaaa☄️ :
Kıvırcık hemşire sonuna kadar haklııı👏
2026-06-12 20:38:35
31
Lokummmmmmm :
Sükürler olsun rabbime birisi su yogiye had bildirdi allahimmmm
2026-06-12 22:20:01
34
ALYA LİNA :
kıvırcık hemşire dogruyu söylemiş zoruna gitmis ayının parayla tuttun adamı bilmeyen mi var sen önce depremde çaldığın kıyafetleri paraları dekontu gösteremedin kanıtlasana işine gelmeyince başkaları yorum yapınca mı şikayet edicen yemezler ayı🤣🤣
2026-06-13 11:04:53
12
💟 :
Kimseyle anlaşamıyor her kes mi kötü?
2026-06-13 05:06:19
12
Hajaşlbaç :
Şikayet edebileceği bir husus yok bu yorumlarda ağır konuşmuş olabilir fakat hakaret etmemiş neyi şikayet edicek çok merak ettim
2026-06-13 11:49:29
11
admin :
2026-06-12 18:22:08
12
panikatakgeliygerigidiy :
helal valla fatmanur
2026-06-13 00:44:05
8
🍒 :
Bu tartışma nasıl başladı ilk kim başlattı
2026-06-12 21:56:13
9
irri :
helal kiz kivircik noktasi virgulune kadar hakli👏👏
2026-06-13 22:24:30
2
çılgın şempanze :
Nereye yazmış bunu
2026-06-12 19:26:03
2
Gözdem :
oheşşşşşşşş
2026-06-13 06:44:42
0
AYFER :
çok güzel demiş diline sağlık
2026-06-14 10:01:34
0
eva :
dualarımız seninle kıvırcık hemşire birinin buna hakikatleri söylemesi gerekiyordu teşekkür etmemiş ama biz teşekkür ederiz i❤️❤️❤️❤️
2026-06-13 13:56:11
0
To see more videos from user @defnegibi57, please go to the Tikwm
homepage.