ben korkak değilim çok Şükür Elhamdülillah istesem giderim evine çabalarım Çok özlüyorum her dakika hatırlıyorum her saniye aklımda kalbimde ama hiç yazmayacağım ona çünkü en güzel gününde Nişanı bozdu gitti Ömür boyu affetmeyecegim 🥀💔
2026-06-21 20:51:44
2
Ecrin :
Ayn oyle
2026-06-24 19:07:18
0
Ayse😳🇹🇷❤️🇳🇴 :
🔥🔥
2026-06-24 18:07:19
0
user.91 :
Bəli
2026-06-24 18:18:04
0
4513 :
insala insalla
2026-06-24 18:56:02
0
Yeliz :
İnşaAllah Amin inşaAllah
2026-06-24 16:39:18
0
user7552241375030 :
amin insallah
2026-06-22 07:46:52
3
tik tok :
ve evvelki kimi birde sevib sarıla bilmirsen😭😭😭
2026-06-24 10:20:53
0
DÌÑ€ ÕZÛM✓ :
Amin
2026-06-23 19:27:08
0
Rüya54 :
Gördük gördük gidenleri de gördük geri gelmeleri hiçbir şey ifade etmedi ama
2026-06-23 22:42:17
0
Мелек :
ага 👍👍👍
2026-06-24 03:01:45
0
Fıstık💎 :
inşallah
2026-06-23 12:00:47
0
Ayten Asya Akkaş :
çok güzel bir lafffff. 👍👍👍
2026-06-23 22:24:17
0
ümmü gülsüm :
Aminnnn çokkk izlesinlerr
2026-06-23 11:25:25
0
seda_36.0 :
Off offff🥺🥺
2026-06-15 02:08:18
2
lashes....9284 :
Amin🤲❤️
2026-06-23 18:25:38
0
Bernakarsu3234 :
Belki okur bu yorumu değer verdim olmadı çok koştum çok konuştum hepsi bizim içindi biz olmamız içindi çok fazla değer göze hep yanlış hitap edermiş çok fazla düşünmek insanı çöp edermiş bır süre sonra ezildiğini hissedıyorsun hayalındeki şeyleri yaşatacak dıye hergunu beklemek yarınları vs dımı ben çok konuştum olmadı alttan aldım kırmak üzmek istemedım hayatımda hep en değersiz insan ben oldum sımdı gıdıyorum belki bir gün sana en çok değer veren kişi ben olduğumu ogrenırsın ama ben o gün senden bu sehırden uzak olacağım.Seni sevmek acı da olsa güzeldi seni seyretmek acı da olsa güzeldi güzeldik ama ben yoruldum Sende yorulma belki kalbîne göre bulur ona değer veırrsın bızden geçti gitti hoşcakal.💔
2026-06-23 09:07:48
1
Adrian_Erb :
sadece kadınlar değil erkekler de yaşıyor bunu :(
2026-06-23 20:32:33
0
melikee :
Okadar doluyumki nişanlıyken ne istediyse tamam dedim sadece mutlu olalım bir yuvamız olsun istedim ben tamam dedikçe hep anlayışı benden bekledi oysaki karşısındaki de insandı kemiklerime kadar kırıldım gittiğim için suçlu oldum umarım bir gün çiçek açabilirim
2026-06-22 21:41:37
1
⍤⃝🌹~♡özlem~♡🕊️ :
👏🥀
2026-06-17 15:09:42
1
♻️Nagihan Erdem Ekici ♎ :
🙏😁
2026-06-23 22:21:21
0
maxek_🌷 :
@Akmuhammedow_ 🇹🇲
2026-06-24 18:15:26
0
Fəyzam :
🥀🥀
2026-06-20 16:57:42
0
To see more videos from user @nida.tuzunler, please go to the Tikwm
homepage.