@glow_with_dua: #skincaretips #foryoupage #fyppppppppppppppppppppppp #pleasgoviral #viralvideo

Glow With Dua ✨
Glow With Dua ✨
Open In TikTok:
Region: PK
Saturday 13 June 2026 08:15:00 GMT
535156
10208
921
342

Music

Download

Comments

syedmuzamal29
Zahra Shazadi 💖❤💖Love :
Aslam o alikum Sister Mare face ma bi ha kio acha sa face wash batoo
2026-07-07 13:07:03
9
sanadollmyhappyness
Sana doll my happy Ness 🥰 :
plz sister mujhy acnee ka koi Hal batay plz 😳
2026-07-06 11:34:42
9
mubashir.ali.soom77
😘Σub∀sh!r~♥~S♡♡Σr♡😘 :
mujhe bhi pimple he ap batain kya use kare peleace replay me
2026-07-07 09:55:46
7
silent_word53
✨ :
yr please mjy b btao do🥺
2026-07-07 13:31:25
6
hassan.editor19
𝑨𝒍𝒐𝒏𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 :
acne bhi hai chehre pe aur pimples to Nahin hai mere magar black head yaar Jo white keel Jo hote Hain iske liye koi achcha sa face wash aur night cream aur koi serum vagairah aur lotion istemal karna Bata Dena kyunki oily ki vajah se na color bhi Dal ho jata hai please 🥺🥺🥺
2026-07-03 11:34:06
10
do.ypu.love.me
Mano bili :
plzz muje batay Meri skin ka rang boht dell ho gaya ha
2026-07-01 18:34:26
8
hassan.x.qall
Hassan x qall :
API mera face red boot Hota hi
2026-07-06 18:19:48
6
user9380624320933
shazadiiii 🥹🥺 :
yes mujha bhi btai Kuch
2026-07-06 12:02:13
5
noorshazadai2
Noor shazadi.♥️😘 :
koi acha sa face wash bhthyn
2026-07-02 10:16:19
6
waqasjni33
queen ⭐⭐⭐⭐ :
koi Hal Bata dy api
2026-07-07 12:53:32
7
bilalbali07861
BALI 🌪🐆 :
Ap sy bat kaisy krein ab sis☹️☹️
2026-07-05 17:46:32
6
sanacom03
Wo Mera hai or Main uis ki hu :
yes sister Mera face or hai please Kuch btao or skin dry b hai uis k le b Kuch btao
2026-07-05 18:09:05
11
huzi__01
Huxi there 🐺 :
easy solution btao na ?
2026-07-18 05:45:17
7
itz_sufyanqureshi
𝑺𝒖𝒇𝒚𝒂𝒏 𝑸𝒖𝒓𝒆𝒔𝒉𝒊 :
sister meri skin oily he aur dany nikal aty hn ic ka koi hal btao plz reply 🥰
2026-07-07 16:34:46
6
ashfaq.khan.003
Ashfaq Khan 003 :
yes please kuch batao ma bohat tang a gaya ho pimples sy😩😩😩
2026-07-06 08:53:30
5
saad75140
v :
mojhe bhi cahye mara face Boht hi khrab ha sis koi achi se ramidi hi Bata do please
2026-07-04 07:50:37
5
sad.queen40252
sad 😔life :
api koi Hall bataya plzz
2026-07-06 04:37:14
5
nazir.ali890
🦋papa ki pari🍫 :
hello sis muj skin hair ka msla Hy plz koi Hal btay
2026-07-06 13:51:14
7
broken.hart5241
broken hart :
api chaiyo k liye bta de
2026-07-07 05:43:43
7
noonshazdi40
😔 :
Please bato kon sa face wash yos karo
2026-07-01 20:44:45
7
hussaini.girl620
🦋⃟ ᵐᶥˢˢᥫ᭡ᎡᎧᏚᎬ✿࿐💗 :
g sister btaye please
2026-07-06 07:41:34
6
alihamza24365
Ali Haمza chan 2 :
اسلام علیکم کوئی بی بتا دے مہربانی ہوگی منہ سے دانے وغیرہ نی جارہے کوئی ان کا حل بتا دے مہربانی ہوگی اسلام علیکم
2026-07-01 01:31:43
8
mishu2211
mishu :
koi acha sa fasewash batao
2026-07-03 10:14:48
15
noorshazadai2
Noor shazadi.♥️😘 :
aslamualkum sister mery face py Dany hain mugy b bhthyn
2026-07-02 10:15:59
12
user5961533408172
user5961533408172ijaz gujjar :
g sister muja bhi btwo
2026-07-02 15:17:27
16
To see more videos from user @glow_with_dua, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About