@gellertsampop: Suele pasar… 😅

Gellért
Gellért
Open In TikTok:
Region: MX
Friday 12 June 2026 22:57:00 GMT
58590
2518
24
599

Music

Download

Comments

cisnerosfelix
️Felipe H :
O acostumbrar el, gracias que tenga buena tarde, sin importar la hora
2026-06-13 15:09:11
81
gellertsampop
Gellért :
¿No les ha pasado? 🤣
2026-06-12 23:58:34
6
chalexgarcia
Chalex :
Mi pregunta es por qué hay una reja en la banqueta? 🤔
2026-06-16 03:29:25
2
danielcbau
Daniel CB :
gracias, que tenga buen día, cuando ya son las 7 pm jaja
2026-06-13 17:26:25
29
chrlymtz
Carlos :
buenas tardes, me pasa el pin
2026-06-17 03:36:45
3
f92wu
José_07 :
El dándose cuenta
2026-06-12 23:00:14
9
yhovany.martinez3
Yhovany Martinez :
ya no se socializar jajaja
2026-06-13 00:00:50
3
hernandez76851
hernandez76851 :
2026-06-12 22:58:55
1
kayja10
Eduardo :
trabajar noche-mañana y en la mañana seguir diciendo buenas noches descansa
2026-06-17 02:58:59
0
ferarqq
^FerArq^ :
Si era xd
2026-06-13 04:16:07
1
saulike64
Saul Rojas :
jajaja para mi
2026-06-13 00:31:22
1
alejandro_tellez37
Alejandro Tellez :
Hola amigo que tal buena tarde (Se sube una mujer)
2026-06-13 23:08:28
1
thepalestinoo
thepalestinoo :
Ahuevo vives en Galaxia?
2026-06-14 17:23:22
0
christianalcantar_
ChristianAlcantar :
Jajajaja si queda uno traumado
2026-06-14 00:17:24
0
marioeduardorange
Mario Eduardo Rangel :
2026-06-13 21:28:14
0
demoledor40002
Alberto36 :
😂
2026-06-12 23:43:19
1
rubenzthebarber
Rubenz! :
😂😂😂
2026-06-14 19:55:15
0
juanpabloguerrero10485
Juan Pablo Guerrero :
😂😂😂
2026-06-15 18:59:31
0
To see more videos from user @gellertsampop, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

الفيديو ده مش معمول عشان أهاجـ م حد، ولا أرد على حد، ولا أقلل من أي صانع محتوى وخصوصا لو محتواه تمثيل ( لأني بطبل لاي حد بيقدم محتوى درامي   بصراحة  ولاد كار واحد بقى ) … كلنا بنحاول نقدم فن بطريقتنا ❤️ أنا بس حبيت أقدم وجهة نظر تانية يمكن تكون أقرب للإنصاف شوية، لأن الحقيقة دايمًا مش أبيض وأسود… في كل فئة في المجتمع في الكويس وفي اللي بيحاول وفي اللي بيغلط، وده طبيعي. المدرس، زي الطالب، زي أي إنسان… عليه ضغوط وظروف، ومش كل حاجة ينفع تتحمل على طرف واحد وخصوصاً اننا في فترة الامتحانات لو هنقدم شيء يبقى شيء لا يدعوا للاحباط احنا في ايام بيتحدد فيها مستقبل ملايين الطلاب. الفن ميزته إنه بيسمح لنا نعبر عن أفكارنا ونختلف… بس باحترام، من غير ما نخلي الاختلاف يتحول لخصام ، وفي الآخر… كل التوفيق لطلابنا في الامتحانات و للمعلمين في حياتهم المهنية🙏 إن شاء الله تعبكم يفرحكم طلابا ومعلمين ، وربنا يكرمكم بالنجاح اللي تستحقوه 💙 #nasserhagras
الفيديو ده مش معمول عشان أهاجـ م حد، ولا أرد على حد، ولا أقلل من أي صانع محتوى وخصوصا لو محتواه تمثيل ( لأني بطبل لاي حد بيقدم محتوى درامي بصراحة ولاد كار واحد بقى ) … كلنا بنحاول نقدم فن بطريقتنا ❤️ أنا بس حبيت أقدم وجهة نظر تانية يمكن تكون أقرب للإنصاف شوية، لأن الحقيقة دايمًا مش أبيض وأسود… في كل فئة في المجتمع في الكويس وفي اللي بيحاول وفي اللي بيغلط، وده طبيعي. المدرس، زي الطالب، زي أي إنسان… عليه ضغوط وظروف، ومش كل حاجة ينفع تتحمل على طرف واحد وخصوصاً اننا في فترة الامتحانات لو هنقدم شيء يبقى شيء لا يدعوا للاحباط احنا في ايام بيتحدد فيها مستقبل ملايين الطلاب. الفن ميزته إنه بيسمح لنا نعبر عن أفكارنا ونختلف… بس باحترام، من غير ما نخلي الاختلاف يتحول لخصام ، وفي الآخر… كل التوفيق لطلابنا في الامتحانات و للمعلمين في حياتهم المهنية🙏 إن شاء الله تعبكم يفرحكم طلابا ومعلمين ، وربنا يكرمكم بالنجاح اللي تستحقوه 💙 #nasserhagras

About