طيب لو عندنا مبيعات في الشهر دا مثلا اكتر من المشتريات وفي نهايه الشهر أخذنا من مورد مشتريات أجله بس م سددنا فلوسها ع اساس نقرب عميله المبيعات مع المشتريات هل عادي ولا فيها شي؟
2026-06-17 20:10:09
1
abo gabal :
لو عملت مرتجع للفاتوره في نفس الوقت اتعامل معا الفاتوره والمرتجع ازي في الاقارار
2026-06-13 15:57:34
2
Ahmed Abo Mhany :
طيب ما لو مبلغ مقدم عملت بيه فاتورة بيبقي دايركت بتتحول الي إيراد ويسمع في قايمه الدخل الحل ايه في الموضوع ده
2026-06-17 16:29:14
1
اسامه الشريف :
نفهم من كده على سبيل المثال اذا عندي دفعة مقدمة لفاتورة تم توريد جزء منها لازم، اصدرها ولا اكمل الفاتورة واصدرها مرة واحدة في الربع التالي دي تعتبر اشكالية وتفتح باب فحص
2026-06-21 09:38:51
1
عمر :
ممكن رقم للتواصل
2026-06-17 16:32:11
1
Os # ma :
طيب هل بطلب سند الدفع للفاتورة المشتريات
يعني ما يسبت انك دفعت المبلغ
2026-06-15 07:01:51
1
ABC :
بالنسبة للعمولة عادي ممكن اقدمها هذا الشهر لأنها تخص الفترة الحالية
2026-06-14 14:27:15
1
احمد :
عندي سياره نقل وبنقل حمولات لشركات ونهايه السهر يحاسبوني بفاتوره اكترونيه وقت ماارفع الاقرار الضريبي ماعندي الا ايرادات ازي احط مبيعات عشان اخفظ الفارق بين الايرادات والمبيعات
2026-06-15 20:38:29
0
🌙 :
طيب لازم يكون عندي رقم ضريبي ؟ و لا لا
2026-06-14 02:35:18
1
MOHAMED SAAD :
الله ينور 👏
2026-06-13 11:59:37
1
Mohammed Saad :
ممكن سداد مديونات قديمة بالبنك
2026-06-13 18:25:59
1
Alaaeldin22 :
شرح مبسط وواضح زي الشمس
كلام سليم 100%
ربنا يوفقك
2026-06-21 12:22:54
0
Alaaeldin22 :
انا مره عملت فاتورة لي مبلغ ٨٥ هلله
معاي واحد قعد يضحك قال لي يا شيخ يعني مبسوي مددق خالص
بعدها بي ٣ شهور نفس الشخص ده في مؤسسة تانية جاهم فحص بس فروقات في البنك والايرادات
2026-06-21 12:24:14
0
To see more videos from user @mohamed.saad.f.b, please go to the Tikwm
homepage.