@buablalarbirimi37: Lise sardı beş seneye uzatalım dedik😝🕊️

buablalarbirimi37
buablalarbirimi37
Open In TikTok:
Region: TR
Saturday 13 June 2026 09:48:10 GMT
190689
14551
264
3570

Music

Download

Comments

kafadengiii2
İkisibiaradaaaa :
Sorumlu geçti sınıf tekrarı arasında gidip geliyorum
2026-06-13 23:46:50
305
kayzeralbora47
KayZerEditsss :
1 dersten kalınca sorumluluk kaliniyonmu
2026-06-14 11:47:00
147
ichbinyaseminn
𝔂𝓪𝓼𝓮𝓶𝓲𝓷 :
Kaç dersten kalınca böyle oluyor
2026-06-14 07:44:26
42
sertifterim
sertif terim :
ya sorumlu geçti ya da sınıf tekrarı arasında bı sınıfı geçmem için amin diyin yaw
2026-06-14 09:18:20
23
_mustafaa04
_mustafaa04 :
8 dersten kaldım
2026-06-14 15:04:36
5
ali_kerem_66
Kerem7capone🥷 :
devamsızlık 12 gün kalırmıyım
2026-06-14 10:11:46
18
nazz__40
NAZLI :
devamsizligim 36 ve 3 dersten falan kaldım
2026-06-14 12:25:54
1
sudenurtrgtt
Nur :
11.sınıf cok kolaydi bu arada 🤪🤪🤪
2026-06-14 13:23:51
5
ssudew_q26
sude :
edebiyattan kaldim proje almıştım onu da yapmadim kalır mıyım sizce
2026-06-16 07:10:25
1
userrrree19283
alya :
ortlama ile geçti ve sorumlu geçti ney?????
2026-06-14 07:57:29
9
useruser.suelsls
Useruser Suelsls :
SADECE MATEMATİKTEN KALDİM SORUMLULUK SINAVINA KALİYO MUYUM ACİL ANADOLUDAYYİİMMMMM
2026-06-18 06:51:15
0
mahmutalaca06
"kullanıcı bulunamadı" :
son 4 gün kaldı belli olmasına 😭🤧
2026-06-15 07:30:11
0
userr_5393_
userrr_5393_ :
kalmadık aslında 9 sınıf sardı tekrar macera yaşamak için yoksa sınıfta kalmak biz😁
2026-06-14 16:12:59
1
bendebirileriyim59
zeynepp :
3 dersten kaldin sorumlu geçti oluyo dimi yada 2 dersten kaldin ama ortalama düşük o zaman nasil oluyo
2026-06-14 08:03:28
6
cerrnsclms
𝐜𝐞𝐫𝐫𝐧𝐬𝐜𝐥𝐦𝐬 :
lan yinemi
2026-06-13 09:56:34
15
emre.8081
emre 4567 :
ALLAH kurtarsınnn
2026-06-14 14:27:31
0
baranyalcnkya
baran :
meslek lisesinden +4 mesaj
2026-06-15 11:05:41
0
enes.trkan83
Useerrr :
birinci dönem ile kalmanın bir ilişkisi oluyirmu
2026-06-14 18:03:30
0
06celo1
🦅 ÇELEBİ BAYGÜL 🦅 :
3 yıl önce hiç unutamıyorum dedemle otururken dedem su istedi tamam dedim suyu götürdüm yanına oturdum ve bana dediki bi gün insanlar senin yorumunu okuyarak zaman kaybedecek…
2026-06-15 05:56:18
1
anilirgulhan
apooooo :
bende aynı tekrar
2026-06-14 12:45:40
0
alty160
S :
Gene kalıyom aq 11 olcağıma mesemde bidaha 3üncüye 9 okucam
2026-06-14 16:39:49
0
338bu373u
Duru :
ben 1.dönem demokrasi diye bir secmeli dersten kaldım 2.donem matematik ve tarihtrn kaldım ama 1.dönem ort yuksek bu derslerden ve 2.donem demokrasi dersinde ortalamasi yüksek sinif tekrarı mı oluyo
2026-06-14 17:23:29
0
mfmskdfmfmdk
Güll💗 :
devamsızlık 32 gün ortaokulluyum kalırmıyım laaaa
2026-06-15 09:45:53
0
user582819314
N. :
1 dersten kalırsak sınıfta kalıyormuyuz (Türkçe)
2026-06-14 16:20:30
0
To see more videos from user @buablalarbirimi37, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About