Γεια ήθελα να σε ρωτησω τι γνώμη εχεις για την σχολή μηχανικων πληροφορικης υπολογιστων και τηλεπικοινωνιών σερρες. Ειναι καλη με προοπτικές στην αγορά εργασίας?? Σε 2 χρονια δίνω πανελλήνιες και σκευτομαι αυτη την σχολη . Μπορεις να μου πεις??
2026-06-13 12:11:23
0
psomoulias.g :
Καλησπέρα που δουλεύετε τώρα και μέ το ασχολείστε. Τέλος μπορείτε να κάνετε μαθήματα για dart?
2026-06-13 15:27:33
1
To see more videos from user @codegrow0, please go to the Tikwm
homepage.