انتم حاليا بتخاطبو فئه معينه من الزباين ، ليه ميبقاش فيه سندوتشات سعرها من ٨٠ ل ٩٥ ، فيه فئه كبيرة من الناس عاوزة كده ، انتا حاليا شغال علي طبقه معينه
2026-06-14 01:35:05
63
Mahmoud_ismail_5 :
أنا جيت من قريب اشترى من فرع الشيخ زايد طلبت amircan cheese triple قالى 300 جنيه من غير الفرايز والكولا روحت مشيت مع انى بطلب من زمان أيام truck إلى فى شيرتون ايام انت كنت إلى واقف فيها بس كان بيطلع مع السدنوتش فرائز ف استغربت وكل ما اسالو ازاى يقولى ده النظام كده وانت دلوقت بتقول عكس كده أنا كده كده مش فارقه معايا بس الموقف ضايقنى
2026-06-13 18:09:17
41
user8017620465504 :
ربنا يوسع عليك يا ريس ❤❤❤
2026-06-22 00:15:12
1
SaAd NaSsAr :
الاكل جميل يا حميدة بس عايزينه يطلع زي السندوتيش اللي بتاكله دة يا معلم 😂😂😂 ربنا يباركلك ويحفظك