و احساسات واقعیمون اونجا شکل میگیره و همونجا هم دفن میشه
2026-06-21 11:04:01
0
☆ :
و میدونی بدترین قسمتش چیه ؟اینکه موقع تصورش میخندی ولی قلبت هزار تیکه میشه:)
2026-06-13 15:54:23
64
nooshi :
مثلا رابطه خودت و مدینه:((؟؟
2026-06-13 13:46:46
12
ar :
کاش اینکارو بزارم کنار
2026-06-13 13:31:52
29
Arah :
من در حال منتظر گذاشتن آدم های سناریو هام چون باید آهنگ مناسب رو پیدا کنم
2026-06-13 21:14:24
12
🪼🩵 :
کاش حداقل یه بار به واقعیت تبدیل میشد😭
2026-06-14 15:27:34
3
★ :
مثلا برگشتن جوونامون💔
2026-06-14 19:22:26
2
شهرزاد :
بعدش اینجوری که خب اگه اینا اتفاق می افتاد چی میشد!
2026-06-20 02:08:36
0
𝓫𝓮𝓷𝔂𝓪𝓶𝓲𝓷 :
میدونی قشنگ ترین قسمتش چیه که تو همشون اون یه نفر هست
2026-06-20 21:57:59
0
𝑻𝑶𝑴丰 :
دقیقااا تصور کردن اونم شب ساعت ۴
2026-06-20 22:43:46
0
ℳarilla :
life savior btw
2026-06-20 15:08:10
0
Melinda Dodeh :
من همه جا ، توی انجام دادن همه ی کار ها، خوابیدن ، بیدار شدن ،غذا خوردن ، درس خواندن ، فیلم دیدن ، آهنگ گوش دادن ، پیاده روی، اکسپلور گردی،رمان خودن، مانهوا خوندن و.... سناریو های فیک می سازم البته نه از منو کرشم از همهههه چییی بیشتر وقتا حتی خودمم نیستم
2026-06-13 22:31:06
5
자라 :
دردناک بود...
2026-06-17 17:10:31
1
{♡} :
Frrr
2026-06-14 16:15:59
0
𐙚 :
سرگرمی مورد علاقم تصور کردن چیزایی ان که هیچوقت قرار نیست مال من بشن
2026-06-13 19:13:31
4
tired🤓☝️ :
چقد نازنازی هستیییی
2026-06-13 13:38:59
1
🐺 :
2026-06-14 08:15:42
1
Kaiz :
گذشته رو تو ذهنم جور دیگه ای تصور می کنم
2026-06-15 10:12:14
1
To see more videos from user @killatf.exe, please go to the Tikwm
homepage.