@eliron_giny: בפעם הראשונה ממשלת ארה"ב סגרה מודל AI, לא ריגלה עליו, פשוט סגרה אותו. ב-12 ביוני קיבלה אנת'רופיק הנחיית בקרת יצוא מכוח ביטחון לאומי. הדרישה: לחסום כל גישה ל-Fable 5 ו-Mythos 5 לכל אזרח זר, גם מחוץ לארה"ב, וגם לעובדי אנת'רופיק עצמם. כדי לעמוד בדרישה אנת'רופיק כיבתה את שני המודלים לכל הלקוחות בעולם. העילה: טכניקה לעקיפת מנגנוני ההגנה של Fable. אנת'רופיק חולקת, וטוענת שהטכניקה צרה ולא ייחודית, ושהסטנדרט הזה היה עוצר כל השקת מודל בתעשייה. כל שאר מודלי Claude ממשיכים לעבוד כרגיל. השיעור לבונים: מי שתלוי במודל אחד יכול לאבד אותו בן לילה בלי התראה. עקבו אחריי כדי להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם הAI