keşke benim ailemde böyle olsa🫤Neyse kardeşim güle güle kullan
2026-06-26 13:04:02
61
. :
babam sağ olsun çalış al dedi
2026-06-26 13:40:23
27
Ayaz :
bizim ne eksiğimiz var......
2026-06-26 16:19:43
8
Talha Güneşli :
3 yıldır hayali olan scooter şuan 20k ve 3 sene önce 1 ay çalışsa bile alabilir yani biraz hayatin zorluklarını öğrense hayaline daha hızlı ulaşabilir.
2026-06-26 19:57:00
3
sukhoi :
benim babam çalış al diyo ıngaa
2026-06-26 22:56:35
3
Seyit Efe Maras :
dualtron bekliyodum aq
2026-06-26 17:37:12
4
%36 :
Biz yaşayamadık
2026-06-26 13:07:01
2
YUSUF🐊 z :
ellbet bir gün
2026-06-27 17:57:55
0
⚜️miraç⚜️✌🏻 :
KARNEDEN SONRA CUMA NAMAZINA GİDEN BİZ 😁
2026-06-27 19:41:12
0
𝐄𝐫𝐞𝐧𝐧 :
neyseya ben kendim hallederim
2026-06-27 17:00:45
4
s :
hayırlı olsun darısı başıma
2026-06-26 11:52:12
4
B E R A T🇹🇷 :
Zengin hayatida başka oluyor😑
2026-06-26 16:59:57
0
BUĞRA :
özeniyo insan
2026-06-26 13:11:12
3
DEVRAN TEMEL :
bizimkiler sağolsun çaliş al diyi
2026-06-26 15:20:27
3
gökays :
hayırlı olsun kardeşimee
2026-06-13 19:05:44
4
RedmiNote Tech📱 :
3 yıla o model eskimisdir
2026-06-14 10:37:02
1
_ediz__03 :
Aaaa bu çocuk aslanorduda oynuyor
2026-06-26 09:00:42
5
FFXEDİTS :
Scooterın markası ney ?
2026-06-26 16:26:01
0
14'.burak.'<: :
😁😁😁 hayırlı olsun
2026-06-13 17:48:54
2
D😜 :
Biz ne yaptık
2026-06-26 20:05:07
2
13 :
Bizim neyimiz eksin ya(
2026-06-27 12:15:19
1
Babi Şen :
Paşam ya ne kadar mutlu oldu hayırlı olsun kardeşimee
2026-06-13 20:08:58
2
To see more videos from user @denizerbinel1, please go to the Tikwm
homepage.