أنا مجرب ومستفيد من علمه والان صحتي الحمد لله أفضل بكثير 👌اللهـــــــم اغفر له وارحمه واجعل علمه المنتفع به صدقة جارية في موازين حسناته واسكنه في جنتك مع الانبياء والمرسلين و الشهداء والصالحين يارب رب العالمين ♥️الله يكفينا عصابات الغذاء والدواء😍😍♥️♥️🥰🥰
2026-06-14 02:30:32
3
shams :
رحم الله تعالي دكتورنا ضياء العوضي
2026-06-14 03:14:29
3
🖤Ahmed :
كلام كله متركب
2026-06-13 18:47:38
3
خالد مصطفى :
عقبالك يا شيخ
الله يرحمك مقدما
2026-06-14 02:03:18
2
ramadangomaa97 :
19/6. اللي هو اذاي،،،،
2026-06-14 03:08:19
0
fatysaeed1 :
لا حول ولا قوة الا بالله، ربنا يرحمه ويجعل مثواه الجنه
2026-06-13 21:17:23
2
Amro Gamal :
انا مش فاهم ازاي حد يسيب الدواء للامراض المزمنه ياعمي اعمل اي نظام بس ما توقف علاج
2026-06-18 10:18:32
1
nadiaabdelhamid7 :
الله يرحمك يا حاج
2026-06-25 17:09:59
0
Waleed :
حلاوة الروح
2026-06-17 11:42:09
0
abadi_x :
فعلا لا احد يبطل دواء ممكن النظام يساعدك ويحسن حياتك مع الدواء
2026-06-14 18:04:26
3
sewasarina :
نظام الوفيات بدليل موت الدكتور بالجلطة وهو ماشي على النظام
2026-06-14 14:40:09
9
( البكري القريشي )☪️🇵🇸🇸🇩 :
كيف عرفوه انو مات بسبب ترك الدواء هاد غيب يعني لو اخد الدواء يعيش اطول كلام غير منطقي
2026-06-14 03:13:37
1
د.عبداللطيف محمد العربي :
انا دكتور يالا
وبقولك بطل تدليس
2026-06-14 21:15:17
0
amr Hussein :
رحم الله دكتور ضياء العوضي
هما مش قالو جمعو الكلاب الضاله امال لسه بنفسهم ليه ☺️
2026-06-14 19:53:27
0
lassaad 📽 :
إنت ما وراكش حاجة غير الدكتور العوضي إنت بقيت مثل الأراكوز😏 خسارة كنا بنحترمك
2026-06-14 06:05:18
0
nader jambo :
ده علي اساس الراجل صغير في السن يعني هوا حد قال نظام الطيبات بيمنع الموت و انا مش واخد بالي