@eabqariualnagham6: يا دنيا عيب اختشى طبعك رضي كده ليه. و بترفعى الندل و تنزلى الاصيل كده ليه. اللى بيمشى بضمير تبيعى و تشترى فيه. و انا اشتكيت لطوب من حالك و اخر ما هاغلب يا دنيا الدنيا اسيبهالك و مش عايز اشوف حد عايش و انتي بتذليه عايز اشوف الاصيل عالى و لا ندل يعلى عليه