Remembering 2014.. I was a huge Nemar & Barca fan. 😭😭 My cousins supported Real Madrid. We were always at war. Good old days. I miss the trio - Suarez, Neymar & Messi
2026-06-19 15:44:14
385
Giselle :
They should get married
2026-06-24 06:46:42
0
KI :
2026-06-20 02:51:40
860
Gangster granny :
No reaction
2026-06-24 06:50:59
0
duyung_comel :
vibes nya kaya abang adek, yang satu bandel yang satu kalem, mereka beda berapa taun sih?
2026-06-18 03:50:41
3075
🦋 Nayerlir.Ch.🦭🦭 :
ellos se cambian de equipo juntos hasta que tuvieron que separarse para estar en otros equipos
2026-06-20 19:23:16
53
Penghilang_Stres :
padahal cocok loh, kok ga nikah mereka?
2026-06-18 05:13:20
2591
Romeo :
forca Neymar 🔥thank you
2026-06-23 17:24:47
3
reginaa :
the last one.. 🥰🥰
2026-06-23 04:58:21
4
Michie :
My favorite duo👅
2026-06-22 12:44:44
1
sweetElna 2nd account :
oh such a lovely friendship
2026-06-17 08:04:44
380
uniyyy07 :
anj banget yang komen "padahal cocok loh kok ga nikah mereka"😭😭😭
2026-06-18 11:10:29
798
𝓬𝔂𝔂🇦🇷 :
sedangkan fans nya💔
2026-06-23 05:20:39
20
Pule :
This is brotherhood
2026-06-18 20:55:51
145
Mary(B.O.T)📚❤️🩹 :
cada 4 años mi hermano y yo somos rivales 😂😂😂🤭🥰 el resto del año somos estos 2
2026-06-19 14:38:46
25
To see more videos from user @kaximan777, please go to the Tikwm
homepage.