يارب اكرمني السندي هعمل محاولة بس يارب تصيب يارب اقف معايا في لامتحانات وعديني منها وأنا مبسوط يارب مشمتش حد فينا يارب كون معانا أنا وكل طالب تالته ثانوي وكل اللي هيقدمو حربيه وكلنا نحقق احلامنا أنشأ الله 🤲♥️
2026-06-14 14:19:37
2
NOHA ALHADY ❤️🔥🐎 :
بجد بحبها قوى بس كلوا قالى للولاد وفقدت الشغف 🙃
2026-06-17 05:00:29
0
يوسف سمير عكاشة :
ضاع الحلم من كتر التفكير فيها والله 😭😭
2026-06-14 23:25:39
1
𝐍𝐚𝐝𝐚||نَــ🎀ـدى🦅⭐ :
الشرطه 😭❤️🩹
2026-06-16 07:49:37
0
$طه يحيي الحشاش$ :
🥰والنبي يا رب انجح السنه دي في الثانويه الازهريه قبل في الكليه الحربيه اللهم امين يا رب🥰
2026-06-14 20:26:13
2
ŅÄĐÄ :
رينا يجعلها من نصيب كل مشتاق يارب
2026-06-15 14:19:24
0
Màñóóň :
حلمي الي هموت علي شان اوصلو بس لاحظت ادراك انو مش هيتحقق بسبب اهلي بس برضو هفضل احلم به 🥺🥺😔