حتا اگه فن ایتزی نباشین نمیشه انکار کرد ایتزی وایب ریتم و لیریک آهنگاش واقعا خیلی خوبه هرچقدرم گوش کنی خسته کننده نمیشه ریتم هیجانی اما ملایم داره که حس شادابی میده به آدم،میپرستمش ریتم های پرانرژی، بیس و ضرب قوی، ملودی های گیرایی که تکراری به نظر نمی رسن فضایی که هم هیجان میده و هم حس اعتمادبه نفس و شادابی ایجاد می کنه خیلیی خوبه یعنی چی بخاطر فقط یه آهنگ دیگه آهنگاشونو گوش نمیکنین من براشون زجه میزنم
2026-06-15 19:39:04
117
Aynaz°•☆•° :
مهم نیست به عنوان میدزی خوشحالم
2026-06-24 12:50:05
0
t4b430m :
چقد این اهنگشون به جام جهانی میاد
2026-06-14 12:52:50
101
𝙨a're⁷ :
من اصلا از همچین چیزی خبر نداشتم
آهنگش که خوبه کیپاپر چشه 🤨
خیلی از فندومای کیپاپ به آلبوم آریرانگ که امسال کلی رکورد شکنی کرد و اهنگاش وایراله هم هیت میدن
ولی جدی این آهنگ چیش بود که کنسل کنن؟
2026-06-20 07:12:43
10
Linda Painto :
واقعیت این که دلیل مسخره نبود یهو آهنگ هاشون خیلی بد شد یعنی من هربار میرفتم گوش میدادم مثل ناامیدی محض بود خود آهنگ ولی از کامیک قبلی واقعا عالیییییی بود آهنگ
2026-06-21 15:55:06
3
army :
با ایتزی مشکل ندارم آهنگاشم گوش میدم استریم میزنم ولی فاز فناش که بخاطر کنسل شدن ایتزی به آلبوم بنگتن هیت میدنو درک نمیکنم
2026-06-18 20:56:49
17
Mahla Poursina :
ولی sneakers خیلی قشنگه🥲
2026-06-16 11:37:42
10
★ :
منظورتون از بد چیه؟ 😭
2026-06-14 08:35:02
13
𐌌𝖺𝗋𝗂𝗅𝗒𝗇 :
مشکل اسنیکرز چی بود مگه؟
2026-06-14 11:35:44
5
𝗄𝗒𝗅𝗂𝖾 :
من از این آهنگ ایتزی دوران نت ملی تو سروش کلی آپدیت میدیدم جوری میذاشتن انگار کامبک جدیده یعنیچی واسه 2020 عه😭
2026-06-16 15:18:58
6
Deadlinevibes :
ایتزی استن کنید چون هیچوقت نا امید نمیکنه
2026-06-15 12:31:25
8
𝗥𝗮𝗵𝗮 𝗴𝗹𝗼𝘄𝘂𝗽 :
وای من عاشق اهنگ that s no no و wannabe بودمم یعنی بد بودد
2026-06-14 10:50:16
7
Sogand Sh :
فقط منم اسنیکرز قفلیمهههه
2026-06-21 17:45:47
4
Lara :
اسم اهنگگگگ توروخدا بگین عاشق شدمم
2026-06-18 14:56:34
1
𝗆𝖺𝗋𝗂𝖺 :
عشقم اسم فونتت چیه؟😭
2026-06-17 21:04:28
1
karina :
لجندا میدونن ایتزی قبلا چقد معروف تر بود
2026-06-14 18:44:40
8
Diaro :
برعکس این آهنگ ایتزی خیلی قشنگه دنسشو خیلی دوست دارم
2026-06-14 19:16:25
5
nava :
وای ایتزیییی😝😝😝😝
2026-06-20 09:43:07
1
Naz :
وااا واا وااا sneakers اهنگ مورد علاقم بودددپ
2026-06-18 06:54:31
5
Jasmine :
بنظر من sneakers حتی اونقدرم بد نیست 😭
2026-06-20 08:07:44
3
niko :
واقعا این اهنگ مسخره ترین چیزی بود که شنیدم
2026-06-14 18:47:18
2
ra3ta :
ایتزی واقعا لیاقتش خیلی بیشتر از ایناست
2026-06-18 09:22:35
2
To see more videos from user @yamorkara, please go to the Tikwm
homepage.