@strbrrysy: #signlanguage

asyi
asyi
Open In TikTok:
Region: MY
Sunday 14 June 2026 06:26:47 GMT
898583
161115
336
7225

Music

Download

Comments

michikoci
Honeydew :
Babah tu kan, tak expect ending dia cmtuuu 😭
2026-06-15 01:27:58
12678
lunch_42
ying🀄 :
Tengah tunggu Malaysia buat subject BIM before aku f5😔😔
2026-06-15 06:57:16
1644
ieqish
𝒾𝑒𝓆𝒶 :
my biggest wishlist to learn
2026-06-15 08:22:53
12963
idzyouknowho
adik ratatouille🐁 :
dulu tengok sweet dreams, I was so amaze by the sign language and I even try to learn it but dont have much commitment to it. I really wish it become one of the subject in primary school
2026-06-14 17:41:03
5458
bella.azhar
simanisbella :
Spttnya bahsa isyarat ni bolh gnti subjct muzic kt sklh... lbh okey asanya..
2026-06-17 02:21:58
4753
spicy_poosay
Spicy Poosay :
I had to take BIM in my degree, and im forever grateful, i had the opportunity to learn and use it now, got to meet adults and children who have hearing and speech difficulties, everyone deserves to be included, i hope BIM is compulsory since elementary school ❤️
2026-06-14 17:01:43
1452
yahuutobiochan
yahoo tobio chan :
sweet tu cerita apaa
2026-06-14 14:05:29
311
pinkgem27
minna ♡ :
terkejut sbb bahasa isyarat takde "yang", pernah usaha kejap belajar bhs isyarat ni cuma sayang tak sambung balik. you guys nak belajar tgk je dia punya website dan practice 🥰 tak perlu nak tunggu org ajarkan
2026-06-15 11:26:56
225
jiholahh
jiho :
Learning from songs. It helps me get to understand simple words from conversation.
2026-06-17 03:09:08
50
queckietulip
່ :
kenapa malaysia tak buat ada subject ni ya 🥹 lagi best, kalau belajar sendiri agak struggle.
2026-07-09 19:07:20
79
hkilfa
Helmiey Kifla :
BABAH tu dr awal sampai habis rasa sebak jak
2026-06-15 01:06:56
109
mynameisstupid666
MyNaMeIsStUpId666 :
The beauty of languages is not only about the words, but the emotions in it.
2026-06-15 03:41:21
116
nurrsyaa0_0
sunsyaz 🌻 :
wishlist to learn this beautiful language ☺️
2026-06-16 10:34:05
26
hctnip.pintch
Jiji SPM 9A+ :
The most prettiest language everr😭😭😭😭
2026-06-15 07:46:13
42
kautsarsempoi
SAR RA ❄️ :
Saya cuma tahu abc sampai z jee 😅
2026-06-15 15:38:54
66
brmmmba
jeonghan's wife [permanent] :
dang i miss micheal ang's works
2026-06-15 01:07:31
42
nini_louise
ɴɪɴɪ 𖹭 ֶָ֢⭒ :
cerita babah banyak Kali ulang banyak Kali nanggis ❤️‍🩹
2026-06-16 11:23:05
13
_uwe3eynz_reenshop
_uwe3eynz_reenshop :
aku pernah cakap aku tanak jadi cikgu sbb aku tak suka. tapi lepas reda dengan course ece ni. hati makin kuat rasa nak pergi special needs and nak belajar bim lebih mendalam. doakan aku dapat capai impian ni🥺
2026-06-26 10:31:12
8
coccinadhirae
liaadh :
mana cerita badakkk? 🥺
2026-06-15 12:06:23
15
zainabdiary_
itszainab_ :
drama mira Filzah tu boleh tengok kat mana
2026-06-15 11:23:54
28
_fatiehanaim
fatiehanaim :
kenapa sweet rambut pendek?
2026-06-15 06:52:47
40
a_lycheem
Alychee :
x boleh lh tgk cite Babah. nangis terukkkk
2026-06-15 15:52:08
9
To see more videos from user @strbrrysy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About