such main nahi parha ja raha Mera paper hai kal air main apna Dil turwa kar bhiathi hoi Hoon 😔😭
2026-06-15 04:24:35
47
Dr Tayyab 🫣🩺✨💫 :
مگر میں تو ذہین تھا 🙂🥀💔
2026-07-06 11:54:00
35
esthetic life 🌸 :
inshallah one day Dr.H.....🥰🥰🥰🥰🥰🌸🌸🌸🌸🌸🌸
2026-08-05 07:15:29
6
Dr jamali :
inshallah one day Dr
2026-06-14 14:46:48
32
Mòąŋæ :
Inshallah ak din hamary khawabo ka b suraj hakikat ma nikly ga bus vakt ka chakar ak bar hamary hath any do phir mera allah boly ga ja jeet le jo chahye tha 🥰🥰🥰don't give up 👍💯
2026-06-17 11:44:30
5
𓆩♡𓆪 E м σ т ι σ и ѕ 𓆩♡𓆪 :
boht mehnt KY bad bh Paper acha nhi gya I feel demotivation but your video💔