bir tık hızlı çalıyorsun başta . duyguyu kaçırıyor ..biraz daha yavaş gir daha tatlı olur
2026-06-23 10:16:58
4
matrax oo :
tabiki bir Farid Farjad değil ama çok iyi.
2026-06-19 18:39:35
41
FoTo BeY :
mount blade
2026-06-23 11:46:31
1
İLYAS POLAT :
Neden bizim Faridimiz olmasın...
Süper olmuş eline saglık...
Yolun açık olsun, Anadolu Ezgileri Daha Güzel.
2026-06-22 08:34:21
6
Selim Çelik :
emeğine sağlık çok dinledim bunu çok güzel olmuş 👍
2026-06-22 18:41:52
2
Ömer :
çalışıyor nota veriyor hata çok az ama neden keman Ferid gibi seni alıp götürmüyor.. sani duyguya sokmuyor
2026-06-21 11:49:53
12
ümit kandemir :
sen bunu bir öğren sonra sıradakini söyleriz. sağ kolunu güçlendirmelisin !
2026-06-23 20:43:01
1
Deniz :
eksik😁😁
2026-06-22 15:03:03
1
Hüseyin kaplan :
Kardeşim bir tık daha yavaş olsan tam olacak
2026-06-23 11:34:23
1
Adem Tanışman :
kimse farid farjad çalmasın lütfen...
2026-06-21 20:03:17
6
Murat Yıldız :
Maşallah çok güzel kardeşim
2026-06-22 08:48:51
2
Zerath :
Detone oluyorsun bazı yerlerde ama genede tiyi eliine sağlık
2026-06-21 18:47:02
1
HACIOĞULLARI 🍉🍉❤️❤️ :
Selçuklu
2026-06-23 06:44:06
2
armagancakmak :
Usta çok iyisin
2026-06-16 23:03:21
2
Zafer :
harikasın ellerine sağlık 👏
2026-06-21 23:12:35
1
Dilek _33 :
merhaba hocam o kadar çok severım bu sanatçının seslerini kızım var 13 yasında cok isterım boyle sızın gıbi olmasını yası için ne dusunursunuz
2026-06-15 13:08:52
2
Öznur16 :
🖤Selam Utku Bey Bay Farid Farjadın güzel eseri Keman ağlıyor benim çok severek dinlediğim bir Melodidir Kemanınızı çok güzel çaldınız size çok teşekkür ediyorum her daim başarılı olmanızı diliyorum hoşçakalın güzel ruh 🖤
2026-06-14 12:52:32
1
TAYFUN AKSOY :
DENİZ GEZMİŞ'İN DEDİĞİ KEMAN KONÇERTOSU BU MU OLUYOR?(AMACIM SİYASET DEĞİL SADECE MERAK)
2026-06-22 18:52:18
0
Murat Karakaya :
hayatın içinden hikayeler
2026-06-22 20:44:53
1
Suskun :
Bond-Expolisive ama ondan bir kaç tane müzik aleti var sanırım tek keman ile olur mu?
2026-06-21 22:13:33
1
Eypio :
Merhaba nedir telaşın ey deli gönül (çok yaşıyan 100 kadar yaşıyor türküsünün meledosine benziyor acaba?
2026-06-16 17:54:45
1
Ömer :
al basmadan donu var ı çalar mısın ustam?
2026-06-17 11:00:16
2
Panzehir33 :
İstesen daha iyi çalacak gibisin
2026-06-22 20:43:26
1
VADE DOLMADAN :
Biraz daha yavaş çalsan daha güzel olurmuş yinede emeğine sağlık 🙏
2026-06-22 08:57:07
4
Mehmet :
en sevdiğim hatta bana keman sevdiren parçaydı🥲
2026-06-22 08:34:45
2
To see more videos from user @utku.inceolu8, please go to the Tikwm
homepage.