@utku.inceolu8: Sizce sıradaki eser ne olsun ? #keman #violin #faridfarjad #robabehjan

Utku İnceoğlu
Utku İnceoğlu
Open In TikTok:
Region: TR
Sunday 14 June 2026 07:45:04 GMT
146030
4563
164
152

Music

Download

Comments

slowgame3466
slowgame3466 :
bir tık hızlı çalıyorsun başta . duyguyu kaçırıyor ..biraz daha yavaş gir daha tatlı olur
2026-06-23 10:16:58
4
matraxoo1
matrax oo :
tabiki bir Farid Farjad değil ama çok iyi.
2026-06-19 18:39:35
41
fotobey99
FoTo BeY :
mount blade
2026-06-23 11:46:31
1
ilyaspolat1923
İLYAS POLAT :
Neden bizim Faridimiz olmasın... Süper olmuş eline saglık... Yolun açık olsun, Anadolu Ezgileri Daha Güzel.
2026-06-22 08:34:21
6
28selimcelik
Selim Çelik :
emeğine sağlık çok dinledim bunu çok güzel olmuş 👍
2026-06-22 18:41:52
2
omerkunden
Ömer :
çalışıyor nota veriyor hata çok az ama neden keman Ferid gibi seni alıp götürmüyor.. sani duyguya sokmuyor
2026-06-21 11:49:53
12
hopekandemir0
ümit kandemir :
sen bunu bir öğren sonra sıradakini söyleriz. sağ kolunu güçlendirmelisin !
2026-06-23 20:43:01
1
gnerdeniz
Deniz :
eksik😁😁
2026-06-22 15:03:03
1
digiflalaepfplc.1393
Hüseyin kaplan :
Kardeşim bir tık daha yavaş olsan tam olacak
2026-06-23 11:34:23
1
atanisman__
Adem Tanışman :
kimse farid farjad çalmasın lütfen...
2026-06-21 20:03:17
6
murat.yldz968
Murat Yıldız :
Maşallah çok güzel kardeşim
2026-06-22 08:48:51
2
zerath35
Zerath :
Detone oluyorsun bazı yerlerde ama genede tiyi eliine sağlık
2026-06-21 18:47:02
1
karpuz.ak.antalya
HACIOĞULLARI 🍉🍉❤️❤️ :
Selçuklu
2026-06-23 06:44:06
2
armagancakmak1
armagancakmak :
Usta çok iyisin
2026-06-16 23:03:21
2
zafergks
Zafer :
harikasın ellerine sağlık 👏
2026-06-21 23:12:35
1
dilek_33_63
Dilek _33 :
merhaba hocam o kadar çok severım bu sanatçının seslerini kızım var 13 yasında cok isterım boyle sızın gıbi olmasını yası için ne dusunursunuz
2026-06-15 13:08:52
2
znur16229
Öznur16 :
🖤Selam Utku Bey Bay Farid Farjadın güzel eseri Keman ağlıyor benim çok severek dinlediğim bir Melodidir Kemanınızı çok güzel çaldınız size çok teşekkür ediyorum her daim başarılı olmanızı diliyorum hoşçakalın güzel ruh 🖤
2026-06-14 12:52:32
1
tayfun.aksoy19
TAYFUN AKSOY :
DENİZ GEZMİŞ'İN DEDİĞİ KEMAN KONÇERTOSU BU MU OLUYOR?(AMACIM SİYASET DEĞİL SADECE MERAK)
2026-06-22 18:52:18
0
muratkarakaya227
Murat Karakaya :
hayatın içinden hikayeler
2026-06-22 20:44:53
1
susmusss
Suskun :
Bond-Expolisive ama ondan bir kaç tane müzik aleti var sanırım tek keman ile olur mu?
2026-06-21 22:13:33
1
eyuphan19891989
Eypio :
Merhaba nedir telaşın ey deli gönül (çok yaşıyan 100 kadar yaşıyor türküsünün meledosine benziyor acaba?
2026-06-16 17:54:45
1
aaaabbbbcccc101010
Ömer :
al basmadan donu var ı çalar mısın ustam?
2026-06-17 11:00:16
2
panzehir33
Panzehir33 :
İstesen daha iyi çalacak gibisin
2026-06-22 20:43:26
1
vadedolmadan
VADE DOLMADAN :
Biraz daha yavaş çalsan daha güzel olurmuş yinede emeğine sağlık 🙏
2026-06-22 08:57:07
4
user2053ojho6q
Mehmet :
en sevdiğim hatta bana keman sevdiren parçaydı🥲
2026-06-22 08:34:45
2
To see more videos from user @utku.inceolu8, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About