چقدر خوشگلیننننن
فقط اینکه پست هارو بیشتر کنید
مرسی❤️🩹
2026-06-14 13:15:46
1
sara :
خفناااااااااا😅
2026-06-15 07:41:34
1
Helix :
اقا یه سوال
مگه دختر نبود؟
وای واقعا برام سواله
2026-06-14 19:32:09
0
mahsa.lor :
کلنگ گیلاس
2026-06-14 16:43:51
0
𝓟𝓪𝓻𝓼𝓪 :
متن کل اهنگ
تَوَكّلْعَلَى اللّه
Immor Tatloo, Start !
من از این به بعد تَوَكّلْعَلَى اللّه رو همیشه دارم !
۱۱۲۲۸
باهامه من هرجا میرم …
به نام خداوند بخشندهٔ بخشایشگر …
جوری میرم که هیچ بنی بشری این اسمو رو خودش نذاشته باشه !!
آره تو موهات بلنده، زیباست
کلی شیک و دریم (dream) تو شب کلا یه گیلاس !
پس چیکار داری با منِ کلنگِ گیر باز ؟!
ولی ترجیحت دادم خودم به این ساز !
این تماس از زندان تهران و تماس گیرنده زندانی میباشد …
آزادی …
آره من رفتم که رفتم …
که رفتم …
که رفتم …
ولی خوبه دیگه نداره طرفم حتی یه نفهم، یه نفر !
یه نفرِ نفهم !!
آره من رفتم … هَع ! که رفتم …
ولی خب دیگه نداره طرفم حتی یه نفعم ! یه نفر، یه نفهم …
آره من رفتم که رفتم …
ولی خوبه دیگه نداره طرفم حتی یه نفهم،
یه نفرِ نفهم !
من چِتِ پاره نرفتم
به بقیه که فقط فکر مال و اموال طرفن !
بله اینه مشکلِ کاره: نرفتم پیِ نفعم !!
پیِ نفعم …
پی نفعم …
این بوده غلطِ هدفم !
که برام بودن مهم همه
خودم نرفتم پی نفعم
حالا که نه حرفم به هر فرد حالی میشه
چرا دلم باز دوباره بازیچه ی غریبه شه؟
بشه !
بازیچه ی غریبه شه …
بدنم، پر از زخم خفن …
منی که اصلا ندارم ترفند،
تازه میخورم یه بند فن !
یه بند فن میخورم از این و اون !!
از همه …
هرچقدرم که بدطعم از بدتر
این بود غلطِ هدفم !
که برام مهم بودن همه
خودم نرفتم پیِ نفعم !
آره من رفتم که … رفتم !!
دوباره خوردم بود هرچند که بدطعم
باز دوباره خوردم از قصد
آره بود هرچند که بد طعم
آره بود هرچند که بد طعم …
که یه عده آزاد و راحت و خوشبخت شن !!
یه عده آزاد و راحت و خوشبخت شن …
آره تو موهات بلنده، زیباست
کلی شیک و دریم (dream) تو شب کلا یه گیلاس !
2026-06-14 22:17:43
2
Rezvan :
عامو ناموسا خیلی خوشگلیییی😫😫
2026-06-14 15:28:48
0
liona :
پیرسینگ ات رو دوست
2026-06-14 20:04:24
0
Bahruddin Karimi :
❤️❤️❤️
2026-06-14 21:42:41
0
Nazanin :
♥️
2026-06-14 08:25:34
0
To see more videos from user @mhdishiralii, please go to the Tikwm
homepage.