@drhananmostafa: أوقات كتير إحنا مش بنشتاق للشخص اللي أذانا، قد ما بنشتاق للإحساس اللي كنا بندور عليه معاه. لكلمة حلوة، لاهتمام، لإحساس بالأمان أو الحب وده ما يخليش مشاعرك (غلط). اصبري على نفسك شوية 🤍 ومع الوقت، الحنين بيهدى، والوضوح بيرجع من سلسة "إسأل دكتور حنان"
طب هو عادي يا دكتور أن انا بعد كل اللي مريت بيه من اي اذى وزعل يقهر
بقيت دلوقتي مش بحس ب اي مشاعر سواء حلو او وحش حاسه اني بقيت متبلدة المشاعر تماما ومش عارفه اعمل ايه
2026-06-24 21:20:12
1
amt mhmod :
دى حقيقه يا دكتوره يسلم لسانك
2026-06-25 23:58:29
2
Mariam elkabedy :
طب ولو بنشتاق للشخص نفسه
هل ده عيب ولا اي
ولو مكنش الشخص ده اداني سبب هو بعد لي هيكون بعد علشان زهق ولا انا اللي حسه ي كده...؟🖤💔🚶