من افضل الكتب،،، سنوات وانا استخدمها مع طلابي ولم احصل علي نسخ المعلم
2026-06-14 13:44:13
7
Bassant Tarek :
انتم من احسن الكتب اللي درست فيها علي مدار حياتي ابتدائي وإعدادي وثانوي , انا الآن ٣٣ سنة وبفضل الكتب بتاعتكم انا دخلت تجارة انجليزي واتخرجت واشتغلت ، والاعلان دا أعاد ليا اجمل ذكريات حياتي
2026-06-15 11:24:34
40
bokaباسل السفاح :
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ احا احا احا احا احنا لسه مستريحناش وكمان وكمان لسه الاجازه كمان قصيره ولا طلعنا مصايف ولا اي حاجه احا بجد
2026-06-18 18:57:35
10
{πهيما π] :
لا احنا مش جاهزين😅😅😅
2026-06-25 14:34:14
2
megumi module⭐ :
لا
2026-06-16 02:37:28
1
To see more videos from user @selaheltelmeezofficial, please go to the Tikwm
homepage.