@hajrarizwan26: Agr koi aik makeup product choose karna parhy to konsa ho ga wo??? #makeupproducts #makeup #makeuplover #smallbusinessowner #trend

Hajra Rizwan
Hajra Rizwan
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 14 June 2026 10:06:35 GMT
702989
22714
213
2793

Music

Download

Comments

innocentgirl_281
Comfort shopping zone 🛍️🛒 :
miss rose ki foundation ka number Kya ha
2026-08-30 15:27:20
0
eman.khan9188
Eman Khan :
combination skin py mekup products konsy use kry affordable bhi hu
2026-08-03 05:28:43
3
hairabcocomon07
𝑯𝒊𝒓𝒂𝒃 𝑪𝒐𝒄𝒐𝒎𝒐𝒏 🐼 :
miss Rose brand na kit na pass diya
2026-06-16 12:49:16
11
mrstalat3
Z❤️T :
best makeup ha miss rose ka or affordable bhi Hai me yhi brand use krti hu 🥰🥰
2026-06-15 08:08:46
15
mansha.gul84
mansha gul :
dry skin k leye batain
2026-06-15 10:41:33
9
mantashaa0099
user99332260382 :
emelie ke bb cream???
2026-06-15 20:42:52
5
reemcore2
reemcore2 :
Miss rose ki foundation agar meray shade mein ati toh i would have bought it but it always looks yellow on me they should make something for fair skin
2026-07-01 06:48:27
2
mimikhan288
MJ :
Ye Jo second foundation what’s its name Matlb koi naam tooo hoga
2026-06-14 20:42:44
7
sabazahid585
sabazahid🇺🇲 :
Mujy koi ya bta day ka makeup bi expire hota ha yar many abi bohat hi expensive makeup buy kiya ha or many karna ha karo ka nai
2026-06-15 01:26:43
6
mehreenbeautysalonhnd
Mehreenmehndiatist :
price b bta deti Sath he
2026-06-17 09:04:03
8
jerryheart9
🤍 Jerry's Nature Vibes :
ap ye sab sale krti hn
2026-06-16 04:15:22
6
bella.chic88
Bella Chic🎀 :
ye video Apne kis app se edit ki ha??
2026-06-15 22:12:28
9
jiyaalikhanzindagi7
The change in you is it truly? :
API download option open kre plz
2026-06-15 03:25:45
6
deep_line203
deep line.....❤️‍🩹🥀 :
miss rose makeup is good
2026-06-15 04:39:12
7
sanaqueen8620
S..❤️‍🩹 :
next
2026-06-14 21:23:41
6
waheedniazi362
Waheed Niazi :
cristaline powder bohtttt acha Hy
2026-06-27 18:54:04
3
mariyumaaz
Mariyum Maaz♥️ :
silk foundation bilkul acha nh h 😫
2026-06-15 20:34:51
7
minhafatima5140
ام منہا :
mry wala make up jama kia jwa
2026-06-15 13:06:06
7
iqrakha10
iqrakhan :
ap page bhe Bata dyain online konsay page se buy kiye h apny
2026-06-16 22:50:49
3
mahaa_writes01
Maحa :
yawrr uni days k liye koi BB cream ya sunscreen recommend karden
2026-07-05 11:57:28
1
asadullah123454
asadullah 1234 :
silk foundation kis liy use krty han
2026-07-21 16:55:57
2
samibilal225
SamiBilal :
primer the one use krn is too good primer
2026-06-16 08:48:21
4
user3966469114492
user3966469114492 :
dono foundation ko Kesy pair up krti Hein...phly 1 apply krti Hein phir 2sra...ya phir dono ko Nikal kr mix krti Hein or phir apply krti h
2026-06-19 14:07:25
4
mirhafatima555
mirhafatima15 :
dry skin k liye btaien
2026-06-22 17:46:28
1
hanii_khan_034
Hanii khan :
dry skin k liy primer btayn
2026-06-16 08:09:40
3
To see more videos from user @hajrarizwan26, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About