الباب الاول مش هفتحه لان حتى اخطاءى اكيد اتعلمت منها
والباب الثاني برضوا مش هفتحه لانى مؤمنه ان المستقبل بيد الله واكيد خير
وهاختار افضل مكانى اضحك على اللى فات واتمنى الخير فى اللى جاى
2026-06-15 03:47:03
16
Evoo :
مينفعش ارجع عشرين سنه😂😂
2026-06-23 01:25:43
1
walaa arz :
ولو هرجع هرجع 30سنه وانا ف ثانوي
2026-06-21 01:59:18
1
الشاعر :
الاول
2026-06-15 02:36:20
1
احمد حسني :
الباب الاول طبعا
2026-06-14 22:02:01
1
شادية :
نفسي ارجع عشرين سنة مش عشر سنين بس
2026-06-14 20:05:27
1
Rony A. Habash :
٢ .
الاول لو اللي حصل ماكانش حصل ما كنتش أتعلمت اللي اتعلمته حاليا
هيكون عندى فضول أعرف شخصيتي بعد عشر سنين هتوصل لفين ونضجت لقد إيه!
لو ليا عمر طبعا وصباح الخير 🌹
2026-06-15 07:40:58
1
Ahmed Elrifai :
الباب الاول اكيد
2026-06-14 22:15:48
1
Nessma ♥️ :
ارجع للماضي وأصلح اللي فات
2026-06-15 00:25:33
1
رسامة بالكلمات 🦋✨ :
سؤال صعب 🥺
2026-06-14 16:29:33
0
Totta :
الاول
2026-06-14 17:04:33
1
نور | nour 🇪🇬 :
ارجع ١٨ سنة لورا ممكن 😁
2026-06-15 20:42:01
0
🥰 kero :
لا ارجع سنين كتير واصلح كل شي وابعد عن الناس كلها
2026-06-15 02:39:38
1
user5210224697166فوضت امرى لله :
ارجع اكيد طبعا
2026-06-15 01:21:25
1
Ahmed ZOX :
ارجع 30 سنة
للأسف 10 سنين مش كفاية😔
2026-06-15 06:04:31
1
Azmiralda Locia :
اختار الرجوع لو في انسان معايا
2026-06-15 01:35:47
1
عاشقه الصمت 💔 :
الباب الاول. عشان اغير حاجات كتير غلط ف حياتى وناس كان اختيارهم اكبر خطأ عملتوا
2026-06-14 19:40:53
1
walaa arz :
اكيد الباب الاول لأني لو اختارت الثاني اكيد هكبر اكتر وانا مهما كبرت بحب اعيش من جوايا طفله
2026-06-21 01:58:00
2
Samar galal♍️ :
ارجع عشر سنين وامسك في شخص كان موجود معايا وماما كمان هتكون موجوده 😔😔😔😔😔
2026-06-15 00:45:10
1
تاليه :
الاول ومش 10سنين انا عايزه ارجع 25سنه
2026-06-15 03:05:46
1
ام سليم وحمودى :
الباب التانى اشوف حياتى بعد
2026-06-15 02:33:19
1
👑✨عاشقة الورد ✨👑 :
الباب الأول بدون تفكير علشان اصلح كل الاخطاء اللى وصلتنى اللى أنا فيه دلوقتى وااللى هفضل ادفع تمنها بقيت عمرى مش عشر سنين بس زى الباب التانى 🥺🥺🥺🥺🥺
2026-06-15 03:05:28
1
beshoo :
الباب الثانى عشان فيه اولادى وده المستقبل
2026-06-14 19:39:56
1
مارشيملو :
الباب التاني.
2026-06-15 11:55:35
1
amrabdo478 :
الكل فاقد الشغف والامل والخوف من الغد( لن يختاروا الباب الثاني)العودة الي الماضي لأنه الاجمل حسب اعتقادهم (يختاروا الباب الاول)
اختبار نفسي رهيب مابين الماضي والمستقبل لتوضيح الحاضر....
2026-06-24 01:08:45
1
To see more videos from user @user2358612570748, please go to the Tikwm
homepage.