@zainalyzee: Taxes will eat all your profits if you invest in Pakistan Stocks PSX? Nah, Thats not the case, There are primarily 2 taxes and 1 fees associated 1. Fees on buying selling of shares 2. Withholding Tax 3. Capital Gains Tax Even after paying these, it will not hurt you and you will still make profits 🤝 #psx #stocks #tax #investment #savings
bhai me sary trades profit me close karta hn or loss me ho to close ni karta jab wo.profit me ajae tab close marta hn or broker fees nikal k apna profit dekhta hn still mera net amount kam hota ha ziada hony k bajae
2026-06-14 19:02:05
3
gulzeehussain1 :
agar stock 5 10 saal k liay hold krat hun to kya capital gains phir bhi lagy ga?
2026-06-15 02:42:24
9
ᴍᴀsᴛᴇʀᴘɪᴇᴄᴇ_ᴇᴅɪᴛx✨ :
15% profit gain per
or non filer wale k liye 30%
loss pr apna ghr becho or profit pr 15-30% wo bh risky assest m kia faida phr aisi investment ka kyun k stock market aik risky market mani jati h like crypto lekin volatitlity kam hoti h
or us aisi market m 30% gain tax de dien tou phr bachna tou kbhi bh kuch nahi hbs sunne m hi acha lgta h k stock market m kamai h lekin khak kamaenge
2026-06-14 21:20:00
4
Ali Hassaan :
tax deny k bd hmein milta kya h???
2026-06-14 18:53:05
5
user803643412 :
how to avoid CGT ?
2026-06-17 18:04:08
3
Financial Pakistani :
Very good explanation!
2026-06-15 01:04:01
0
Raja Ahmed :
bki sb thek start ksy kru asal muda to ye start ksy kru kon se website ye kon se app par sa start kru boss ?
2026-08-03 18:09:06
0
Muhammad Naseem :
Sir can you guide me
2026-06-15 20:15:45
2
Sajjad Ali :
Bhai filer bnne k liye Kiya krna prega
2026-07-26 19:11:03
0
Mr🤠RAJPUT😎 :
Bhai me new ho stock market me mujy kindly Chand asy 5 ya 10 stocks bta dy k Jin me har month 5 10 hazar add karta jao or bhul.jao k Kahi invest kiya or mujy profit hota rhy loss na ho
2026-06-14 19:10:59
1
Zain Ul Abideen :
agr hm stocks loss main sell krte tb bhe CGT dena prega ?