@zainalyzee: Taxes will eat all your profits if you invest in Pakistan Stocks PSX? Nah, Thats not the case, There are primarily 2 taxes and 1 fees associated 1. Fees on buying selling of shares 2. Withholding Tax 3. Capital Gains Tax Even after paying these, it will not hurt you and you will still make profits 🤝 #psx #stocks #tax #investment #savings

Zain Ul Abedieen
Zain Ul Abedieen
Open In TikTok:
Region: PK
Sunday 14 June 2026 16:22:13 GMT
98992
4595
86
318

Music

Download

Comments

alinawaz21200
Ali. :
bhai me sary trades profit me close karta hn or loss me ho to close ni karta jab wo.profit me ajae tab close marta hn or broker fees nikal k apna profit dekhta hn still mera net amount kam hota ha ziada hony k bajae
2026-06-14 19:02:05
3
gulzeehussain1
gulzeehussain1 :
agar stock 5 10 saal k liay hold krat hun to kya capital gains phir bhi lagy ga?
2026-06-15 02:42:24
9
masterpiece_editx56
ᴍᴀsᴛᴇʀᴘɪᴇᴄᴇ_ᴇᴅɪᴛx✨ :
15% profit gain per or non filer wale k liye 30% loss pr apna ghr becho or profit pr 15-30% wo bh risky assest m kia faida phr aisi investment ka kyun k stock market aik risky market mani jati h like crypto lekin volatitlity kam hoti h or us aisi market m 30% gain tax de dien tou phr bachna tou kbhi bh kuch nahi hbs sunne m hi acha lgta h k stock market m kamai h lekin khak kamaenge
2026-06-14 21:20:00
4
ali.hassaaan1
Ali Hassaan :
tax deny k bd hmein milta kya h???
2026-06-14 18:53:05
5
user803643412
user803643412 :
how to avoid CGT ?
2026-06-17 18:04:08
3
financial.pakistani
Financial Pakistani :
Very good explanation!
2026-06-15 01:04:01
0
rajaahmed...999
Raja Ahmed :
bki sb thek start ksy kru asal muda to ye start ksy kru kon se website ye kon se app par sa start kru boss ?
2026-08-03 18:09:06
0
muhammadnaseem051
Muhammad Naseem :
Sir can you guide me
2026-06-15 20:15:45
2
sajjadali.kehr.476gmail
Sajjad Ali :
Bhai filer bnne k liye Kiya krna prega
2026-07-26 19:11:03
0
muzamilrajput788
Mr🤠RAJPUT😎 :
Bhai me new ho stock market me mujy kindly Chand asy 5 ya 10 stocks bta dy k Jin me har month 5 10 hazar add karta jao or bhul.jao k Kahi invest kiya or mujy profit hota rhy loss na ho
2026-06-14 19:10:59
1
zaingoya65
Zain Ul Abideen :
agr hm stocks loss main sell krte tb bhe CGT dena prega ?
2026-07-01 12:00:04
0
sanaje365
sanaje365 :
sir j mugy bi sekha dy
2026-06-27 06:50:03
1
decentgujjar728
©️h 🗡️HûMãYÜñ🕉️ :
bahi yra muja sekha doo ya kasa invest Karni ha matlb Sara Kuch
2026-06-14 16:29:41
2
arsalan19832
Arsalan1983 :
how to submit zakat not deduction form in Arif al habib brokerage, with RDA account
2026-07-01 16:25:30
0
muhmaazsabir
Maaz Sial 🇵🇸🫣🔥 :
fauji stocks pr invest karo 😁 never loss
2026-06-15 15:47:28
1
rashid.gatta
Rashid Gatta :
what is New baseless video
2026-06-14 17:41:58
1
dancing.daffodills
dancing.daffodills :
on safer side there should be minimum 8% total profit to earn some benefits on share trading
2026-06-17 15:52:20
0
user4692067168336
user4692067168336 :
what if yur profit is above 50 million
2026-06-15 17:21:20
0
smkhalidtha
Sm khalidtha 09 :
wealth tax kiu 15 percent
2026-08-26 11:01:41
0
user7820043667178
Hussain usman :
2026-08-28 10:19:32
0
aliriaz6402
Ali✨ :
Mare jan buy and sell ki fee cdc fee ——?
2026-08-10 03:01:01
0
kidsdua
kidsdua :
Uk min kase account bn sakth h
2026-08-09 02:53:49
0
zohantraders2
Muhammad Umer :
Multan main koi P. S. X ka broker hy?
2026-08-06 09:56:14
0
tgjdaauntyjddfkjfdkf
SSSSSSSS :
dividend pe 25% hy
2026-08-11 12:03:53
0
usama.axis
MUK :
why such kinda of Feeses in Pakistan? why not Al Rajhi Capital.? Al-Rajhi Capital is also a Broker of Saudi Stock Market Tadawul
2026-06-15 04:06:10
0
To see more videos from user @zainalyzee, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About