@parmissharifi86: خوش گذشت بهتون؟😌😍

parmis sharifi
parmis sharifi
Open In TikTok:
Region: DE
Sunday 14 June 2026 18:28:50 GMT
162219
5551
148
152

Music

Download

Comments

flymetothe_moon7
یه آدم :
تو روزگاری که بعضیا نون برای خوردن ندارن اینطوری بعضیا تو رفاه زندگی میکنن:) یک با یک برابر نیست
2026-06-14 20:10:41
1162
zoha3656
Zoha :
یکم که گذشت یادم افتاد این تولد بود من فک میکردم عروسی،:)
2026-06-15 02:46:53
739
nay9lh
چیبگم :
مرسی که گذاشتی تولد پولدارا رو ببینم🙏
2026-06-14 22:12:46
504
satxmi1
satomi :
انگار که اقتصاد واسه همه خراب نیست
2026-06-15 01:18:58
127
elaheph8
Persian girl🦁☀️ :
داداش اینا همش برا یه تولد بود؟
2026-06-14 21:31:45
208
elsayy_08
Elsayyy :
الان تو این وضع و گرونی که خیلی از هموطنامون نمیتونن حتی یه تیکه نون واس خوردن بخرن چه لزومی داره یه نفر واس تولد ۴۰ سالگیش اینهمه خرج کنه؟😐🤦🏻‍♀️
2026-06-15 08:00:11
31
yasna40484
☆ :
همیشه یک با یک برابر نیست :)
2026-06-14 19:06:51
545
matinrazavi3
matinrazavi3 :
ما اینارو تو خوابامونم نمیبینم یا حتی عروسی های فامیل
2026-06-14 23:49:15
83
a_sara_9_77
sara :
ایا یک با یک برابره؟؟ 🚶‍♀️
2026-06-15 06:29:16
112
hiroo8411
Hiroo👒; :
لطفا نیا فوریومممم😭😭
2026-06-14 18:34:48
86
a_s33al_rzi
Asal :
کاش زندگی برای همه مساوی می بود
2026-06-16 22:08:46
5
roxana.rostami
Roxanaaaaaaa :
۱با۱ فقط تو ریاضی برابره وگرنه تو دنیا واقعی ی سری ها پول ندارن ی تیکه نون بخرن اما بعضی ها برای ی تولد چیکارا میکنن:)
2026-06-15 17:27:34
30
i.asraabdollahi
Asra- :
مگه عروسیه؟
2026-06-15 00:02:16
9
yasna.dehghani56
🪄🧸 :
چرا تولدتون از عروسی ما قشنگ تر و مجلل تره؟؟؟
2026-06-16 22:39:42
7
hhhhhatiiii
mia . kouman.khotan🍒🤍✨ :
من تو کامنتا فهمیدم تولده فکر کردم عروسیه تولد کوثر باباعه🥀
2026-06-14 23:33:19
72
lili_1415_jojo77
LILI :
هیچ وقت یک با یک برابر نیست
2026-06-14 20:44:50
40
xelina810
elina :
بیشتر عروسی بود تا تولد
2026-06-15 06:02:34
30
yalda_64u4bd1
yalda🧸 :
عه ! من فکر کردم عروسیه که .....💔
2026-06-15 06:19:09
26
eliif_moon
M A H S A :
سمیرا جون دختر نمیخواد؟
2026-06-14 20:05:40
16
hastiazimi252
Hasti :
با خوندن کامنتا متوجه شدم که روبیکا با تیک تاک هیچ فرقی ندارع
2026-06-15 08:31:20
9
ladymly2
lady :
یاد اون پسری افتادم که باباش بستنی گرفت شب تولدش🙂
2026-06-15 05:02:38
13
zohi626
موطلا :
بعد من تولدمو کسی تبریکم نگفت:)
2026-06-14 23:26:49
12
outlook.com.11
...... :
بعد من سنم خیلی پایینه ولی ۲ساله دیگه تولد نمیگیرم
2026-06-15 10:39:55
14
lalanasuan7678272uwh
beela :
حرفم نمیاد
2026-06-15 08:19:09
6
zara_7406
zara :
ببینید پولشو دارن و دوست دارن برا خودشون خرج کنن چرا کامنتا اینطوریع؟ الان اون بدبخت بیاد کامنتارو بخونه با حس بدی که بهش میدین همون تولدش زهرمار میشه براش جدی حسادتو بزارین کنار و انرژی مثبت بفرستین بعد هی بگین ایران درست نمیشه شاید همون تا حالا همچین تولدی برا خودش نگرفته تولد سمیرا بانو هم مبارک 🔥
2026-06-16 13:34:34
5
To see more videos from user @parmissharifi86, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About