Det borde finnas fler som du,helt otrolig är du ❤️❤️
2026-06-14 21:31:47
173
dontcomeforme2 :
Fika buffé på bröllop är det smartaste jag hört 👏😂
2026-06-14 20:14:47
377
Aleksandra :
fika buffè på mitt bröllop
2026-06-15 18:33:45
150
🌻saga🌻 :
Jaaa gästbok men lägg en polaroidkamera bredvid så de som skriver kan ta foto och sätta i också! Var på ett bröllop där paret gjorde så och det blev mer personligt 🥰
2026-06-14 21:38:44
13
Emma Rabarber :
På mitt bröllop hade toastparet lagt ett kuvert och en blank sida under varje gästs tallrik. De fick skriva varsin hälsning och på kuvertet skrev de datum för när vi ska öppna kuvertet. Nästa år firar jag och min man tio år som gifta och har fortfarande brev kvar. 🥰❤️
2026-06-15 13:47:17
11
ROBERT PIHL :
Tur att jag älskar dig lika mycket som arbetsfördelningen 😅🧡💍
2026-06-15 05:59:16
27
Emelie | Swedishbookowl📚🦉 :
Låter som ett drömbröllop! 🤩 Får jag komma? 🥹
2026-06-15 13:28:35
38
user456791 :
Varför inte ha någon liten länk någonstans där folk kan anonymt donera till er favorit organisation, ingen press på någon och alla får välja en summa som passar de själv💓
2026-06-15 01:13:16
5
tjejsare123 :
Vi hade en canvas och färger (som passar vårt hem) där alla gäster målade ett streck, detta blev vår present från gästerna 🥰
2026-06-15 07:52:58
7
Josefineé Lindgren :
Var på bröllop igår, dom hade en liten Instax/polaroidkamera bredvid gästboken där man kunde ta ett foto av sig själv eller i grupp klistra in och skriva ett par rader 😍 Blev lite mer personligt än den traditionella gästboken 🤗🌸
2026-06-14 21:31:24
7
🪩👑📀🦆🍉🍯🧊🌈💖 :
Jag var på ett bröllop också där alla gäster fick gå in i ett rum och spela in en videohälsning det var också kul/uppskattat ✨
2026-06-14 21:02:49
42
zaraandersson74 :
Ringen har jag alltid tänkt likadant om. Resten, vilket jäkla drömbröllop! Fikabord ska man ju ha!
2026-06-17 07:32:36
10
MJ content ✨ :
TIPS: jag såg en tjej som hade en ”oldschool” telefon där alla gäster kunde spela in ett ljudmeddelande till brudparet så nu har dem ALLA gästers röster och meddelande inspelade för alltid istället för bok, tyckte det var så retro och charmigt o då hör man deras röster live ❤️❤️
2026-06-15 11:16:37
20
Lis3n🎀🫣 :
Du har så bra värderingar 😂😁
2026-06-14 20:56:27
8
Moish💕 :
påminn mig att kolla
2026-06-15 07:16:59
8
Eq Mela :
Jag vet att man alltid tänker så att man behöver inte ha några presenter. MEN själv hade man aldrig gått bort på bröllop eller kalas utan att ha det, samma gäller ju för alla andra också, den som har mindre pengar kan köpa något litet. Alla vill ha med sig något. 🥰
2026-06-15 04:50:21
8
NättanPlättan :
bästa reglerna🥰🥰🥰
2026-06-14 19:51:49
5
🪩👑📀🦆🍉🍯🧊🌈💖 :
Vet att någon annan hade en speciell telefon som spelade in röst meddelande och då var allas röster och hälsningar bevarade i ljudformat 🦋💞
2026-06-14 21:02:06
14
Idaberg99 :
Du har verkligen värdens finaste personlighet!❤️❤️
2026-06-15 15:33:18
9
Josefinebalkevarn :
Vi hade en instax kamera vid en gästbok så alla tog en bild på sig själva / sitt sällskap och fick limma in, pyssla runt om man ville och skrev en hälsning! Älskar den boken 🫶🏼
2026-06-18 07:26:20
1
Therese 🤩 :
Vilket söt set du har på dig ,Vart kommer det ifrån ?
2026-06-17 23:06:51
0
Isabelle Hall Wilkens :
vi hade glassbar, popcorn och sockervadd på vårt bröllop🥰
2026-06-16 14:01:14
1
Piixxiie :
En lite uppgrade på bok idén, köp en polaroid kamera låt folk ta ett foto klistra in de i boken och sen skriva en liten text 🥰
2026-06-17 19:53:49
1
Barry Bångstyre :
Sundaste åsikterna jag hört på länge. Heja er!🥰
2026-06-15 12:48:10
2
Angelica :
min man gjorde förlovningsring, vigselring, armband och örhängen själv 🤍
2026-06-16 20:41:59
1
To see more videos from user @missmollymusic, please go to the Tikwm
homepage.