@missmollymusic: Regler på mitt bröllop 👀

MISS MOLLY
MISS MOLLY
Open In TikTok:
Region: SE
Sunday 14 June 2026 19:35:54 GMT
188771
12075
116
135

Music

Download

Comments

goodcookie15
Good Cokkies :
Det borde finnas fler som du,helt otrolig är du ❤️❤️
2026-06-14 21:31:47
173
dontcomeforme2
dontcomeforme2 :
Fika buffé på bröllop är det smartaste jag hört 👏😂
2026-06-14 20:14:47
377
aalexa9311
Aleksandra :
fika buffè på mitt bröllop
2026-06-15 18:33:45
150
sjuhre
🌻saga🌻 :
Jaaa gästbok men lägg en polaroidkamera bredvid så de som skriver kan ta foto och sätta i också! Var på ett bröllop där paret gjorde så och det blev mer personligt 🥰
2026-06-14 21:38:44
13
emma.rabarber
Emma Rabarber :
På mitt bröllop hade toastparet lagt ett kuvert och en blank sida under varje gästs tallrik. De fick skriva varsin hälsning och på kuvertet skrev de datum för när vi ska öppna kuvertet. Nästa år firar jag och min man tio år som gifta och har fortfarande brev kvar. 🥰❤️
2026-06-15 13:47:17
11
robopihl
ROBERT PIHL :
Tur att jag älskar dig lika mycket som arbetsfördelningen 😅🧡💍
2026-06-15 05:59:16
27
swedishbookowl
Emelie | Swedishbookowl📚🦉 :
Låter som ett drömbröllop! 🤩 Får jag komma? 🥹
2026-06-15 13:28:35
38
user55507884
user456791 :
Varför inte ha någon liten länk någonstans där folk kan anonymt donera till er favorit organisation, ingen press på någon och alla får välja en summa som passar de själv💓
2026-06-15 01:13:16
5
tjejsare123
tjejsare123 :
Vi hade en canvas och färger (som passar vårt hem) där alla gäster målade ett streck, detta blev vår present från gästerna 🥰
2026-06-15 07:52:58
7
jlindgren93
Josefineé Lindgren :
Var på bröllop igår, dom hade en liten Instax/polaroidkamera bredvid gästboken där man kunde ta ett foto av sig själv eller i grupp klistra in och skriva ett par rader 😍 Blev lite mer personligt än den traditionella gästboken 🤗🌸
2026-06-14 21:31:24
7
sockervadd_regn
🪩👑📀🦆🍉🍯🧊🌈💖 :
Jag var på ett bröllop också där alla gäster fick gå in i ett rum och spela in en videohälsning det var också kul/uppskattat ✨
2026-06-14 21:02:49
42
zaraandersson74
zaraandersson74 :
Ringen har jag alltid tänkt likadant om. Resten, vilket jäkla drömbröllop! Fikabord ska man ju ha!
2026-06-17 07:32:36
10
moja3ga
MJ content ✨ :
TIPS: jag såg en tjej som hade en ”oldschool” telefon där alla gäster kunde spela in ett ljudmeddelande till brudparet så nu har dem ALLA gästers röster och meddelande inspelade för alltid istället för bok, tyckte det var så retro och charmigt o då hör man deras röster live ❤️❤️
2026-06-15 11:16:37
20
lisen.nordstrand
Lis3n🎀🫣 :
Du har så bra värderingar 😂😁
2026-06-14 20:56:27
8
moa201312
Moish💕 :
påminn mig att kolla
2026-06-15 07:16:59
8
eqmela
Eq Mela :
Jag vet att man alltid tänker så att man behöver inte ha några presenter. MEN själv hade man aldrig gått bort på bröllop eller kalas utan att ha det, samma gäller ju för alla andra också, den som har mindre pengar kan köpa något litet. Alla vill ha med sig något. 🥰
2026-06-15 04:50:21
8
janettenorberg1
NättanPlättan :
bästa reglerna🥰🥰🥰
2026-06-14 19:51:49
5
sockervadd_regn
🪩👑📀🦆🍉🍯🧊🌈💖 :
Vet att någon annan hade en speciell telefon som spelade in röst meddelande och då var allas röster och hälsningar bevarade i ljudformat 🦋💞
2026-06-14 21:02:06
14
idabergqvist19
Idaberg99 :
Du har verkligen värdens finaste personlighet!❤️❤️
2026-06-15 15:33:18
9
josefinebalkevarn
Josefinebalkevarn :
Vi hade en instax kamera vid en gästbok så alla tog en bild på sig själva / sitt sällskap och fick limma in, pyssla runt om man ville och skrev en hälsning! Älskar den boken 🫶🏼
2026-06-18 07:26:20
1
theresecrusell
Therese 🤩 :
Vilket söt set du har på dig ,Vart kommer det ifrån ?
2026-06-17 23:06:51
0
isabelle.hall.wil
Isabelle Hall Wilkens :
vi hade glassbar, popcorn och sockervadd på vårt bröllop🥰
2026-06-16 14:01:14
1
__piixxiieee__
Piixxiie :
En lite uppgrade på bok idén, köp en polaroid kamera låt folk ta ett foto klistra in de i boken och sen skriva en liten text 🥰
2026-06-17 19:53:49
1
owalla0
Barry Bångstyre :
Sundaste åsikterna jag hört på länge. Heja er!🥰
2026-06-15 12:48:10
2
tyssan83
Angelica :
min man gjorde förlovningsring, vigselring, armband och örhängen själv 🤍
2026-06-16 20:41:59
1
To see more videos from user @missmollymusic, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

আমি তোমাকে শুধু ভালোবাসি না, আমি তোমাকে আমার প্রতিটা  অনুভূতিতে আগলে রাখি। দিনের শুরু থেকে রাতের শেষ পর্যন্ত,  যেখানেই থাকি না কেন, আমার মন আর চিন্তা জুড়ে শুধু তোমারই  নাম রয়ে যায়। তুমি পাশে না থাকলেও, তোমার উপস্থিতি আমি  নীরবে অনুভব করি চারপাশে। তোমার ছোট ছোট কথা, তোমার হাসি, তোমার অভিমান—সবকিছু এত গভীরভাবে আমার  হৃদয়ে জায়গা করে নিয়েছে যে, চাইলে আর সেখান থেকে বের  হতে পারি না, আর সত্যি বলতে কখনো বের হতেও চাই না।  তুমি আমার প্রতিটা অনুভূতির কারণ,  প্রতিটা হাসির আড়ালে লুকিয়ে থাকা শান্তি। রাত যত গভীর হয়,  তোমার কথা তত বেশি মনে পড়ে, আর তখন মনে হয় তুমি দূরে নও,  ঠিক আমার কাছেই আছো। তোমার স্মৃতিগুলোই এখন আমার  সবচেয়ে প্রিয় সঙ্গী। #foryou #sadstatus #fffffffffffyyyyyyyyyyypppppppppppp #tiktok?bangladeshforyou #fypシ
আমি তোমাকে শুধু ভালোবাসি না, আমি তোমাকে আমার প্রতিটা অনুভূতিতে আগলে রাখি। দিনের শুরু থেকে রাতের শেষ পর্যন্ত, যেখানেই থাকি না কেন, আমার মন আর চিন্তা জুড়ে শুধু তোমারই নাম রয়ে যায়। তুমি পাশে না থাকলেও, তোমার উপস্থিতি আমি নীরবে অনুভব করি চারপাশে। তোমার ছোট ছোট কথা, তোমার হাসি, তোমার অভিমান—সবকিছু এত গভীরভাবে আমার হৃদয়ে জায়গা করে নিয়েছে যে, চাইলে আর সেখান থেকে বের হতে পারি না, আর সত্যি বলতে কখনো বের হতেও চাই না। তুমি আমার প্রতিটা অনুভূতির কারণ, প্রতিটা হাসির আড়ালে লুকিয়ে থাকা শান্তি। রাত যত গভীর হয়, তোমার কথা তত বেশি মনে পড়ে, আর তখন মনে হয় তুমি দূরে নও, ঠিক আমার কাছেই আছো। তোমার স্মৃতিগুলোই এখন আমার সবচেয়ে প্রিয় সঙ্গী। #foryou #sadstatus #fffffffffffyyyyyyyyyyypppppppppppp #tiktok?bangladeshforyou #fypシ

About