@iphone_walaofficial: MI 13 T PRO 122 fps#pubgmobile #foryoupage #viralvideo #growmyaccount

IPHONE WALA
IPHONE WALA
Open In TikTok:
Region: PK
Monday 15 June 2026 08:02:00 GMT
177128
7097
310
486

Music

Download

Comments

raheemkhilji_05
KhiLji SarkAr :
Sirf 2 hours pubg chaltii battery bht bekar h
2026-06-15 13:31:56
22
no1.queen4
🎀Queen XHani❤️ :
iska price
2026-06-15 16:22:12
7
sebii_acc_
2 0 0 7 🔹 :
price
2026-06-15 09:10:56
4
salaararain24
Muhammad Sajawal :
exchange karo ge Xiaomi 12t pro K sath
2026-07-29 10:55:58
0
slowanime01
Mr乄亗Silent :
pta or non pta
2026-06-15 15:46:54
1
sudais_6n
SUDAIS⃟⃟ :
10/10 WATERPACK CONDITION.. 63K KA LIYA 3K KA PERMANENT CPID AND GLOBAL VERSION CONVERTED.... DUAL PHYSICAL SIM 😁
2026-06-16 13:41:58
1
saqlainashfaq786
Oman Ala Munda :
yr mery pas 13 pro hy may jy aj tak 13 T pro e dekha hy 13 pro ni dekha
2026-06-16 21:37:12
0
awaiswahid12345
Awais Wahid :
35k acha phone batao ♥️
2026-06-15 14:31:19
2
dr_of_pubg
𝒩𝑜𝓃 𝒫𝓉𝒶 𝒟𝓇🩺 :
refurbished ha koi na lena
2026-06-17 07:22:29
1
aslamkhan.96
꧁𓊈𒆜 ASLAM KHAN 𒆜𓊉꧂ :
bro sensitivity
2026-06-15 13:02:38
0
husnainalimughal01
Husnain Ali :
cpid ha????
2026-06-15 13:10:11
0
1jawadkhan1
OP廴BADɳAɱ :
Konsa Acha hy 13 pro ya 13t pro ?
2026-08-21 05:03:10
1
punjabimunda.313
SHAHZAIB KHAN🖤 :
pta ya non pta
2026-06-19 08:16:40
0
ihsan_shah_mashwani
🅸🅷🆂🅰🅽_🅼🅰🆂🅷🆆🅰🅽🅸 :
shery bai. sensivity bata dain 13t pro ki gyro ki. or lag fix settings
2026-06-15 13:52:37
0
aliabbasi.pk3
ٓ :
Bhai meraa to bht FPS drop krta ha Kia seen h
2026-06-15 16:07:37
0
baadnam2
۔ :
r2 ha kese ke pass
2026-06-15 19:17:36
0
user072411935
𝐀𝐋𝐏𝐇𝐀_𝐄𝐗𝐈𝐋𝐄 🔥 :
green line to nai ata
2026-06-30 02:41:52
1
user417017852
Awais Ali 💔❤️‍🩹 :
poco x6 pro pta for sall
2026-06-16 11:48:10
0
sigmakhan01
️ :
Bhai agar Mai Kaho ka ya change hai tu
2026-06-15 15:17:57
0
talhatahir28
T A L H A :
bro google pixel 6a ki zero lag setting plz
2026-06-15 14:45:48
0
fauji5889
FAUJI父 :
bhai apki battery kharaab hai Meray pas same mobile hai 5 ghnte khelta hun full brightness par
2026-07-19 12:20:44
1
onlysameerboss
𝓢𝓐𝓜𝓔𝓔𝓡 𝓑𝓞𝓢𝓼 ♛ :
Apke ke pass 12 gb wala ha
2026-06-15 13:50:47
0
chuzzii_gaming
chuziii :
bhai shop kaha pa ha
2026-06-16 12:18:02
1
rana_alyy_rajpoot
𓆰 𝐴 ل 𝑖 𓆪 :
Bro agar referb ya koi problem wala howa to ?? garnti ha.?
2026-06-19 16:15:11
1
To see more videos from user @iphone_walaofficial, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About