@vince.vq: Hoeveel centen hou je best op je spaarboekje? Dat is een vraag die veel mensen mij stellen. Vuistregel: je houdt best 6 keer je maandloon op je spaarboekje. Want zo bescherm je jezelf tegen een tegenslag, bijvoorbeeld jobverlies. Als je binnen de 5 jaar een grote uitgave plant (een huis, een auto) dan reserveer je de nodige centen op een termijnrekening. Die kan je makkelijk vrijmaken. Al je andere centen kan je beleggen. Dat geeft je op lange termijn altijd meer rendement dan een spaarboekje, ook al is er een crash. #politiek #beurs #beleggen #spaarboekje
Dat lukt niet want mede door uw partij houden we amper iets over van onze verdiensten.
2026-06-15 17:18:17
39
beesietje :
welke centen ? welke spaarboek ?
als alleenstaande betaal ik voor alles dubbel met 1 inkomen dus sparen zit er niet in !!
2026-06-15 15:43:24
4
Carine Remue :
wij kunnen niet sparen. integendeel! Wij moeten maandelijks tellen om rond te komen om nog degelijk eten te kopen en de normale kostenvte betalen, gas..water..elektriek..enz.... Pensioen na 43j full time gewerkt nog te weinig om te leven
2026-06-15 15:35:42
27
Dirk Laureyssens :
voor een politicus is dat dan wel een riante spaarrekening 🥰
2026-06-15 15:38:19
5
pjotter :
wordt je nog steeds vervoerd door chauffeurs?
2026-06-17 21:39:01
1
debby :
amai...wie kan dat? 6x je loon???
2026-06-15 10:49:27
5
Slosse Alexander :
Graag maar jullie halen de helft van mijn loon ervan af ?
2026-06-15 15:15:53
6
Arthur :
En als je geen frang kosten hebt en geen frang uitgeeft?
2026-06-15 14:40:02
1
Naddar77 :
loon x 6 uh hoe doe je dat?
2026-06-15 16:01:06
1
vanessaverschoot8 :
Ik ben alleenstaande moeder, onmogelijk om te sparen ik zou boven voltijds werken nog een job moeten bijdoen om toe te komen in dit apenland laat staan 6x mijn loon sparen! Jullie pakken alles af!
2026-06-16 10:08:24
9
kizi VE :
Maar mijn spaargeld gaat naar de belastingen, dus over welk spaarboekje heb je het?
2026-06-16 08:08:17
13
IIW1111 :
Je loon maal 2 is voldoende! 6 is heel veel. (Puur als reserve potje)
2026-06-18 07:20:40
1
user1520327174359 :
Vincent, als ik nu een vzw start en subsidies aanvraag en dat geld gebruik voor mezelf. Is dat geen goed idee?
2026-06-18 06:23:43
1
Sem Vda :
jullie trekken te veel belastingen af en moet nog bijbetalen
2026-06-15 15:20:47
7
Da Vantorre :
oneindig geprint geld is waardeloos beleg in zilver opportunity of a lifetime
2026-06-19 08:28:13
1
tania :
sparen ... wie kan er nu nog sparen 😳😳😳
2026-06-15 18:45:15
6
245IMB :
als we wisselen van loon zal ik da doen ist goe?
2026-06-15 16:41:24
6
Mauke :
Dat geeft een buffer om de nieuwe belastingsverhlging te betalen/stijgende energie prijzen brandstof en nog zoveel meer met deze nieuwe regeringleden.
2026-06-15 10:13:08
5
Diego Schepens :
Bij de werkende mens 12000€ een politieker 60000€ das een verschilleke he vincent
2026-06-15 18:36:31
5
Gevat of ongepast :
×6 dat je het ×10 kunt komen halen zeker
2026-06-16 20:51:31
4
Pop :
Wtf Vincent. Velen krijgen er amper 50 euro op.
2026-06-17 06:26:43
2
Nonkel junior 🔥NonkelJR🔥 :
Je loon maal 6! Whahahahaa ik heb geen 100€ over op het einde van de maand! Wat moet ik sparen!
2026-06-16 21:12:03
2
patricvandepaar :
in jou geval is dat 8000x6
2026-06-15 15:07:00
3
itsdns :
waarom heeft de regering het dan niet maal 6 🙄
2026-06-16 15:14:46
5
Kristof Van Bossuyt :
Alles zit bij sociale bijdrage en de belastingdienst 😬
2026-06-16 19:30:39
4
To see more videos from user @vince.vq, please go to the Tikwm
homepage.