@vince.vq: Hoeveel centen hou je best op je spaarboekje? Dat is een vraag die veel mensen mij stellen. Vuistregel: je houdt best 6 keer je maandloon op je spaarboekje. Want zo bescherm je jezelf tegen een tegenslag, bijvoorbeeld jobverlies. Als je binnen de 5 jaar een grote uitgave plant (een huis, een auto) dan reserveer je de nodige centen op een termijnrekening. Die kan je makkelijk vrijmaken. Al je andere centen kan je beleggen. Dat geeft je op lange termijn altijd meer rendement dan een spaarboekje, ook al is er een crash. #politiek #beurs #beleggen #spaarboekje

Vincent Van Quickenborne
Vincent Van Quickenborne
Open In TikTok:
Region: BE
Monday 15 June 2026 08:56:31 GMT
53153
718
101
69

Music

Download

Comments

cedricvdb69
user4237604085542 :
Dat lukt niet want mede door uw partij houden we amper iets over van onze verdiensten.
2026-06-15 17:18:17
39
beesietje
beesietje :
welke centen ? welke spaarboek ? als alleenstaande betaal ik voor alles dubbel met 1 inkomen dus sparen zit er niet in !!
2026-06-15 15:43:24
4
carine_cr
Carine Remue :
wij kunnen niet sparen. integendeel! Wij moeten maandelijks tellen om rond te komen om nog degelijk eten te kopen en de normale kostenvte betalen, gas..water..elektriek..enz.... Pensioen na 43j full time gewerkt nog te weinig om te leven
2026-06-15 15:35:42
27
dirk.laureyssens
Dirk Laureyssens :
voor een politicus is dat dan wel een riante spaarrekening 🥰
2026-06-15 15:38:19
5
pjotter1234567
pjotter :
wordt je nog steeds vervoerd door chauffeurs?
2026-06-17 21:39:01
1
debsn06
debby :
amai...wie kan dat? 6x je loon???
2026-06-15 10:49:27
5
slossealexander
Slosse Alexander :
Graag maar jullie halen de helft van mijn loon ervan af ?
2026-06-15 15:15:53
6
arthur.verstaen2006
Arthur :
En als je geen frang kosten hebt en geen frang uitgeeft?
2026-06-15 14:40:02
1
naddar77
Naddar77 :
loon x 6 uh hoe doe je dat?
2026-06-15 16:01:06
1
vanessaverschoot8
vanessaverschoot8 :
Ik ben alleenstaande moeder, onmogelijk om te sparen ik zou boven voltijds werken nog een job moeten bijdoen om toe te komen in dit apenland laat staan 6x mijn loon sparen! Jullie pakken alles af!
2026-06-16 10:08:24
9
kizi505
kizi VE :
Maar mijn spaargeld gaat naar de belastingen, dus over welk spaarboekje heb je het?
2026-06-16 08:08:17
13
cercleinter
IIW1111 :
Je loon maal 2 is voldoende! 6 is heel veel. (Puur als reserve potje)
2026-06-18 07:20:40
1
kurtiev
user1520327174359 :
Vincent, als ik nu een vzw start en subsidies aanvraag en dat geld gebruik voor mezelf. Is dat geen goed idee?
2026-06-18 06:23:43
1
sembot86
Sem Vda :
jullie trekken te veel belastingen af en moet nog bijbetalen
2026-06-15 15:20:47
7
davantorre
Da Vantorre :
oneindig geprint geld is waardeloos beleg in zilver opportunity of a lifetime
2026-06-19 08:28:13
1
lovelybullstania
tania :
sparen ... wie kan er nu nog sparen 😳😳😳
2026-06-15 18:45:15
6
245inmyblood
245IMB :
als we wisselen van loon zal ik da doen ist goe?
2026-06-15 16:41:24
6
mauke10
Mauke :
Dat geeft een buffer om de nieuwe belastingsverhlging te betalen/stijgende energie prijzen brandstof en nog zoveel meer met deze nieuwe regeringleden.
2026-06-15 10:13:08
5
diegoschepens
Diego Schepens :
Bij de werkende mens 12000€ een politieker 60000€ das een verschilleke he vincent
2026-06-15 18:36:31
5
giokiek
Gevat of ongepast :
×6 dat je het ×10 kunt komen halen zeker
2026-06-16 20:51:31
4
apppul
Pop :
Wtf Vincent. Velen krijgen er amper 50 euro op.
2026-06-17 06:26:43
2
nonkel_junior_official
Nonkel junior 🔥NonkelJR🔥 :
Je loon maal 6! Whahahahaa ik heb geen 100€ over op het einde van de maand! Wat moet ik sparen!
2026-06-16 21:12:03
2
patricvandepaar
patricvandepaar :
in jou geval is dat 8000x6
2026-06-15 15:07:00
3
yoeri06
itsdns :
waarom heeft de regering het dan niet maal 6 🙄
2026-06-16 15:14:46
5
kristofvanbossuyt
Kristof Van Bossuyt :
Alles zit bij sociale bijdrage en de belastingdienst 😬
2026-06-16 19:30:39
4
To see more videos from user @vince.vq, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About