@iamhazry: 📶 Internet ke mana-mana, bila-bila masa! 🌍 Tak perlu risau line perlahan bila travel atau berada di kawasan berbeza. Portable WiFi ni boleh cover dalam & luar negara, jadi lebih mudah untuk kerja, streaming atau stay connected dengan keluarga. ✅ Tiada kontrak bulanan ✅ 4 telco tersedia – auto switch ikut signal paling laju di kawasan korang ✅ Beli pelan internet hanya bila perlu ✅ Saiz kompak & ringan – senang simpan dalam beg atau poket ✅ Sesuai untuk travel, balik kampung, roadtrip & kegunaan harian Tak payah pening fikir nak tukar SIM kad setiap kali bergerak. On je, terus connect! 🔥 #PortableWiFi #PocketWiFi #FlyModem #Wifi #iamHazry

i a m H a z r y
i a m H a z r y
Open In TikTok:
Region: MY
Monday 15 June 2026 09:16:23 GMT
127131
427
66
226

Music

Download

Comments

beynaz_
Bey_Naz😎🤏 :
kalau on guna plug 24jam ok ke, sebab nak letak di pondok kebun untk cctv
2026-06-26 15:24:06
2
vhianvhie02
🎙️♈SINTONADANG_PANGIT🇲🇾🇵🇭 :
need sim card for that pocket wifi?
2026-06-25 02:31:18
1
zma3813
ZKHAN :
Ada member beli tapi dia kata tidak berbaloi. Betul ke????
2026-07-27 10:14:38
1
leann.goh
LeAnn Goh :
kontrak ni ada setahun?
2026-07-19 03:12:21
1
el_helmi55
EL Miedia :
bang data pakej dia sebulan berapa rm
2026-07-19 05:54:51
1
saljuqalas
Salju Qalas :
blh terminate dh unifi celcom kan
2026-07-04 03:26:41
1
riffdanish
Riff :
Negeri mana boleh?luar malaysia boleh pakai tak?
2026-06-25 11:27:05
2
jimbo04_
JIMBO04 :
boleh buat jadi broadband ke? cucuk kat pc
2026-07-16 01:23:49
1
atkah.d
noname_ :
bang beli dh beli data so boleh switch semua plan internet ke
2026-07-03 10:02:48
1
kenleyproperty
Kenley Property 🏠 :
Wahh plan pon mcm murah😁
2026-06-16 03:10:02
1
mijanfoodie
mijanfoodie :
wow😍 srss berbaloi
2026-06-22 15:17:05
1
onnaeva
Onna EvaNia :
senang bwa ke mana²
2026-06-15 11:34:21
1
erikfoodie
ErikFoodie | Food & Travel :
Wow😍
2026-06-16 03:52:08
1
mr.dols76
Mr Dol's :
Mantap ni 👍
2026-06-15 11:30:55
1
mohamadhazryharon
u n c l e R e v i e w :
Padu 🔥🔥🔥
2026-06-15 11:27:13
1
dyy011_0
history :
boleh bawa Indonesia ke kak
2026-07-05 23:12:01
1
s0p0.jarwo
s0p0 jarwo :
nak isi topup nya mcm mana bg
2026-07-03 16:37:26
1
vhianvhie02
🎙️♈SINTONADANG_PANGIT🇲🇾🇵🇭 :
how to reload or how to pay data?
2026-06-25 02:32:18
1
wanchegu
seorang rodong :
rm60 tu speed brape & ade capped x
2026-06-24 03:16:18
1
jayasanthi181
❤️VJ❤️ :
Wah maju dooh
2026-06-15 14:26:10
1
cheaziesayang
😘CheAzieSayang💋 :
3 bulan unlimited berapa ye
2026-06-18 00:43:31
1
ctbahiah87
CtBaHiaH :
Menarik ni.. tak perlu fikir pasal sim kad dah 👍🏼
2026-06-15 12:05:38
1
mohamad_zulahi
mat_indie | FoodHunter :
Macam best je wifi ni bang
2026-06-16 01:57:56
1
lindacheel8113
lindachee660 :
Monthly top up... How much??
2026-07-24 16:54:01
1
cgmimee
AuraSuaRasa :
Mana nak beli
2026-07-28 11:45:29
0
To see more videos from user @iamhazry, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About