Κάτι ξέρει που λέει για χρεωκοπία..... η οικονομία βασίζεται σε πήλινα πόδια😎
2026-06-15 18:50:54
3
vasileios228 :
μετα ξυπνησατε
2026-06-15 20:17:52
5
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥ680 :
Ελτα????
2026-06-18 12:17:30
0
miafrozen :
μα όλα είναι καλά έχουμε πάρει το χρυσό χάπι και είμαστε πάμπλουτοι με 3500 το τ.μ. στα ερείπια του 1960 και τιμές Μαϊάμι και Σύδνεϋ στα υπόλοιπα όλοι έχουν ηλεκτρικά υβριδικά και έχουν σωθεί στα δάνεια μέχρι τα γεράματα καλέ τι καλυτερο🥰🥰🥰
2026-06-15 20:44:43
0
TEVLA :
Αυτό το νούμερο τι είναι
2026-06-15 14:23:34
15
xristosxristaras :
ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑ?
2026-06-15 16:58:20
4
nikosbeni :
Η χρεοκοπία νομίζω είναι αναπόφευκτη λόγω της σημερινήΕ κατάστασης
2026-06-17 22:10:56
0
GritzasVagelis :
Ο Μήτσος μας είπε ότι είμαστε σε καλό δρόμο 🤣🤣🤣🤣
Χαρτί υγείας να έχουμε 😅😅😅😅
2026-06-16 11:08:34
0
🇬🇷Νικόλαος 🇬🇷καρτσακης :
😂😂😂
2026-06-15 21:21:46
0
Αλεξάνδρα Γορανιτου :
😂😂😂
2026-06-16 06:42:00
0
Katerina :
😂😂😂😂😂😂
2026-06-16 08:06:06
0
EleniVlashi :
😝😝😝😝😝😝
2026-06-15 14:27:06
0
To see more videos from user @billynasa1411, please go to the Tikwm
homepage.