Seni unuttum demek isterdim ama bazı insanlar unutulmuyor. Gün içinde her şey normal gibi geliyor ama gece olunca insanın içine çöken o boşluk var ya… işte orada hâlâ sen varsın.
En çok da yarım kalan şeyler can yakıyormuş. Söyleyemediklerim, sarılamadıklarım, son kez bile bakamadığım anlar… Hepsi içimde kaldı. Bazen durup eski mesajlara bakıyorum, sonra kendime kızıyorum ama yine de seni özlemeyi bırakamıyorum.
Belki artık hayatında değilim, belki beni çoktan unuttun ama ben hâlâ bazı şarkılarda seni buluyorum. Bir yerde adını görsem içim tuhaf oluyor. Çünkü insan en çok alıştığı kişiyi kaybedince eksik hissediyor.
Sana kızdığım zamanlar oldu ama hiçbir zaman kötü olmanı istemedim. Ben sadece biraz daha kalsaydın istedim. Çünkü bazı insanlar gidince sadece bir kişi gitmiyor… insanın içindeki huzur da gidiyor.
Şimdi iyiyim diyorum herkese ama bazı geceler hâlâ gözlerim doluyor. Çünkü insan en çok da ‘bir daha eskisi gibi olamayacağız’ gerçeğine ağlıyormuş.”
2026-06-17 12:01:16
31
Sudeğ :
İnsan bazen sevdiği kişiyi değil, onunla kurduğu geleceği kaybedince yıkılırmış.
Sana bakınca artık eskisi gibi hissedemediğimi söyledim ama bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor. Belki de canımı en çok yakan şey bu. Çünkü seni hala deli gibi seviyorum ama bizi eskisi gibi hayal edemiyorum.
Bir zamanlar bütün yarınlarımda sen vardın. Çalışırken, gezerken, hayal kurarken, para biriktirirken, bir evin önünden geçerken bile aklımda hep biz vardık. Şimdi ise ilk defa geleceği düşündüğümde kocaman bir boşluk görüyorum. Sana kızgın mıyım bilmiyorum. Kendime kırgın mıyım onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey çok yorulduğum. Sürekli aynı yaraların açılmasından, aynı korkuların büyümesinden, bir gün düzelecek umuduyla kendimi tüketmekten yoruldum. Belki yıllar sonra dönüp baktığımda hâlâ seni hatırlayacağım. İlk sarıldığımız günü, ilk heyecanlarımızı, birlikte kurduğumuz hayalleri unutmayacağım. Bugün içimde ne öfke var ne nefret. Sadece büyük bir hüzün var. Çünkü ben senden vazgeçmek istemedim. Ama bazen insan birini sevmeyi bırakmadan da ondan uzaklaşmak zorunda kalabiliyormuş.
Keşke her şey ilk günlerdeki kadar güzel kalsaydı. Keşke bazı insanlar değişmeseydi. Keşke bazı hayaller yarım kalmasaydı. Ama hayat keşkelerle yürümüyor. Ben de bunu öğreniyorum…
2026-06-18 10:01:25
10
ع :
seni önemsiyor oluşum
beni sana muhtaç kılmaz
2026-06-19 11:17:54
3
fistikh444 :
Woow🔥🔥
2026-06-21 16:33:12
0
Beyefendi 59@34 :
ekle beni
2026-06-20 22:08:42
0
leoeose__ :
üzücüy/müşş
2026-06-19 16:26:57
0
Helin 𓇼 ⋆.˚ 𓆉 𓆝 𓆡⋆.˚ 𓇼 :
Bu fotoyu yazısız atar mısınız 🥺
2026-06-17 18:05:53
1
elvannn508 :
Üzücü
2026-06-17 15:39:13
1
♠️ ELİFFF ♠️ :
Net
2026-06-18 11:10:27
0
⚡ SEFA ⚡ :
aynen öyle
2026-06-17 12:28:04
0
Ece Taştan :
👍🏻👍🏻👍🏻
2026-06-19 20:13:37
0
nuran_karabay :
🤙
2026-06-19 10:56:58
0
𝐇𝐍✨ :
….
2026-06-19 04:00:51
0
Nur_🍀 :
.
2026-06-18 16:23:59
0
hshaahjaklhgd :
😳😳😳
2026-06-17 19:38:47
0
typeshtt0 :
😳😳😳
2026-06-16 23:59:17
0
🌙 :
😳😳😳
2026-06-16 21:18:41
0
𝟏𝐬𝐓𝐑 • 𝐏𝐑𝐎𝐖𝐄𝐒𝐒 :
🫡
2026-06-21 13:24:23
0
To see more videos from user @hicckimsee_, please go to the Tikwm
homepage.