Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@sato_no_sports: #鎌田の1ミリ #samuraiblue #fifaworldcup #鎌田大地 #ワールドカップ FIFAワールドカップ2026 日本VSオランダ
SATOSPO
Open In TikTok:
Region: JP
Monday 15 June 2026 15:35:47 GMT
352701
4390
225
323
Music
Download
No Watermark .mp4 (
6.07MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
3.48MB
)
Watermark .mp4 (
6.17MB
)
Music .mp3
Comments
糸屯 :
サッカーでこれほど笑った事は無い🤣
2026-06-16 08:10:53
485
☁️ぬまる☁️☀️ :
2026-06-16 15:32:01
403
ゆ :
これがなかったら日本負けてたんでしょ(笑)
2026-06-18 08:23:45
264
海老蔵🦐🐘 :
普通あんなゴールのチャンスで突っ立ってられんてwww
2026-06-18 07:10:02
79
eo :
これって起動が変わったことでゴールになったのですか?
2026-06-16 05:05:12
93
巨神兵 :
これをドヤ顔で「俺のゴール」と言える鎌田のメンタルの強さ。笑
2026-06-17 23:49:37
124
カンチ :
ワールドカップ2026の好プレーと珍プレーの同時受賞を認める😂
2026-06-16 11:54:39
27
🧔🏿♀️👨🏿🧔🏿👩🏿🦲🧑🏿👶🏿 :
鎌田「痛っ」
2026-06-16 08:34:36
28
44𝓝𝓸𝓡𝓲𝓝𝓸𝓡𝓲 :
ボケっとしてただけでこの取り上げられよう😂
2026-06-16 18:40:54
25
たこ :
これはね、当たってなかったらキーパーに弾かれてたよ。
2026-06-18 09:48:48
22
たん :
何回見ても笑える🤣🤣🤣
2026-06-16 07:13:07
27
みぎしま :
鎌田始めて役に立った
2026-06-16 11:04:39
8
gg :
見たぞ、鎌田さんの名人芸を。
2026-06-16 04:46:49
15
ミミ :
鎌田の神の毛
2026-06-16 11:55:27
17
底無し :
1ミリも考えて無かった😅
2026-06-17 22:50:28
6
ななし :
何度見ても笑えるけどw ほんとよく入ってくれたわ
2026-06-16 15:32:01
8
ぱかぞー :
これはキーパーに軌道を読ませない高等テク!🥰
2026-06-16 03:36:23
9
コーマン :
今大会No.1ゴールの呼び声高いね✨
2026-06-16 01:36:44
9
👊🔥エース💗🫧 :
良く見たらおもろいな😅
2026-06-16 01:11:59
7
♪おとーさんことらん♪❄️ :
奇跡の一撃だと思う
2026-06-16 11:16:47
5
ひろゆき394 :
1コスリでこれか! 次戦でも期待!!
2026-06-16 10:14:20
5
夜兎ch :
神の毛ゴールよ
2026-06-19 00:44:21
8
user125067815995 :
小川が喜んでるときに鎌田がニヤけながらあれは俺のゴールって言ってるとこが鎌田っぽくて好き
2026-06-16 13:19:09
6
ひろくんちゃん :
鎌田の1度<
2026-06-16 12:50:39
7
To see more videos from user @sato_no_sports, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
Miracle LRE - Sorry I’m different, coming up soon. I don’t mean to make you cry but when I d!e just box me off, I need no names no tittles, I’m a piece of sh!t who will be forgotten anyway. My mind has been a war zone, and I pray I find peace now. Don’t bring me back here, it’s dark here and I hate the dark #resiliencia #sadsongs #sad
Happy 4th!!!
the best birthday gift I could’ve asked for ❤️
Больше крутых гифок в тгк Хижина Росинанта #гифка #мем #bbs #bleach #bleachbravesouls #рек #рофл #подкат #отбеливатель #блич
اللهم لا حسد👀
بی ادبی معاف ګپه ده 😜#foryou #پشتون_تاجیک_هزاره_ازبک_زنده_باد🇵🇰❤️🇦🇫 #unfrezzmyaccount
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy