@mutfakcadisi14: #kahvelidondurma 📌💯👩🍳DONDURMA MAKİNESİZ ŞEKERSİZ COFFEE ICE CREAM ✅ #gülmeyibilmeyendükkanaçmasın ❤️ REÇETE📌 🌼2 yemek kaşığı granül kahve 🌼1 yemek kaşığı sıcak su 🌼4-5 yemek kaşığı bal 🌼1 yemek kaşığı kakao 🌼200 ml soğuk krema (%35 yağlı) 🌼1/2 çay bardağı damla çikolata DERİN DONDURUCUDA 3-4 saate ⏰hazır #mutfakcadısı #dürüstlüközgürlüktür TEŞEKKÜRLER 🥰
Dondurmalara katılan malzemelere laf edip organik tek birşey katmamış olman?
2026-06-15 21:19:32
67
erdi durak :
dondurma diye başladın kremalı bişe yaptın.neden dondurma ile koyasladın.
2026-06-16 08:55:19
62
night_works :
Sen dondurma yerine krema yiyorsun...
1 kg Soğuk süte 1 tatlı kaşığı gerçek sahlep ekle. İstiyorsan içine aynı kakao ve çikolatayı ekle. 1 su bardağı şekeri de ekledikten sonra çırpıp kıvam almaya başladıktan sonra hep karıştırarak kısık ateşte kaynat, kaynadıktan sonra ılıtana kadar da karıştırarak karıştır. Muhallebi kıvamı almaya başlayacak. Tencereni buzlu su kabına koyup soğutmaya ve karıştırmaya devam et. Soğuduktan sonra dolaba konulacak kaba aktar. Sonra soğutucu kısmına al. Her 15 dk sonra çıkartıp gene karıştır. 1 saat sonra dondurucuya koy. Her 15 dk sonra 3 - 4 kez daha karıştır. Dondurman tamam.
Bir de bunu ye. Afiyet olsun... 😀
2026-06-16 03:32:02
13
Yalnız Adam! :
süt yok bu dondurmanın tabiatına aykırı
2026-06-16 15:48:06
39
. :
Videonun başında sağlıksız şeylerden bajsedip granül kahve eklemen peki…
2026-06-15 20:40:47
15
peter pan :
Bütün tarifler çok güzel bir de tahinli dondurma da çok güzel olur
2026-06-15 16:18:01
11
... :
abla yemek kremasi mi tatli kremasi mi
2026-06-18 07:07:48
1
şevvalll🫠 :
acı olmaz mı onun tadı ya şekerde eklesek tadı daha iyi olmaz mı
2026-06-16 23:18:44
0
r :
yüzde 18 yağlı krema var bir şey olur mu ya
2026-06-16 10:36:51
5
cat.cyle_ :
bal yerine stevia gibi doğal tatlandırıcı kullanırsanız tamamen sekersiz olur
2026-06-17 15:45:09
0
𓋹 :
tadı nasıl deneyen var mı
2026-06-16 23:04:48
0
Kamil KesKin :
sahlepsiz şeye ben dondurma demem dondurmanın ana malzemeleri sahlep süt seker isteğe bağlı egzotik meyveler katılır 👍
2026-06-18 21:26:28
1
angel :
tarçın yakisirdi icine
2026-06-16 11:47:56
1
ali yücel :
eline sağlık teşekkürler kesin yapıcam
2026-06-16 15:36:41
1
Aybike Didem Ersöz :
tşkr
2026-06-17 11:23:13
1
🦂TUNCER🦂 :
ellerine sağlık 😋
2026-06-15 16:57:06
1
supernova :
ben denerim bunu teşekkürler 🥰
2026-06-16 10:33:35
1
aşikar :
eline sağlık bize afiyet olsun 🥰🥰
2026-06-15 17:24:09
1
Gülcan Öztekin Turhan :
muhteşem görünüyor yarın denicem ellerinize sağlık 🥰
2026-06-15 22:15:57
1
Monalissa :
salep vardı sıvı marketlerde oda olsa harika olur... kaymakli
2026-06-16 01:50:32
3
Elif,, :
zararlı olmazsa yemem aga
2026-06-17 09:41:37
1
user :
granül kahveden sonrasını izlemedim sağlıklı mı oldu bu şimdi
2026-06-16 14:14:43
4
✨Nilo✨ :
güzelde o granül kahvenin zararları da yabana atılır gibi değil misal ben tüketemiyorum dokunuyor
2026-06-16 16:01:53
1
DBF|ćølt :
herşeyin iki katını koysak daha fazla ama aynı tat mi olur
2026-06-18 01:06:06
0
To see more videos from user @mutfakcadisi14, please go to the Tikwm
homepage.