@cry_inblue: STILL stuck in my mind. #Heeseung #bringheeseungback #ENHYPEN7 #Fyp #گمشو_برو_فوریو

𝓐𝓿𝓮́
𝓐𝓿𝓮́
Open In TikTok:
Region: IR
Monday 15 June 2026 16:39:24 GMT
2467
690
21
67

Music

Download

Comments

yona._54
yona._. :
من هیچ وقت نمیتونم از این قضیه مو ان کنم 😭
2026-06-15 22:42:37
17
kim.lena204
lena. :
هیسونگ نازی نازی من:)
2026-06-26 09:41:55
0
sagharengene
vampire is 7 :
وقتی دسانگ برد انهایپن خیلی گریه کردم توی کلاس تقویتیم و از یه طرف دلم میخواد بگردم به2021
2026-06-18 07:42:12
7
milky.shop77
Milky Shop :
خواهش میکنم تسلیم نشین واقعا میگم انجین ما امید همدیگه ایم.. باهم میتونیم انجامش بدیم به این فکر کنین گروهای دیگه ای مثل ایتزی یا بیبی مانستر هم بدون یکی از ممبرا چندتا کامبک دادن ولی دلیل بر این نیمشه که اون ممبر برگرده ما میتونیم انجین لطفا کوتاه نیاین
2026-06-21 00:58:08
3
cry_inblue
𝓐𝓿𝓮́ :
چرا برام کامنت نمیزارید😡😡 کامنت بزارید درد و دل کنیم
2026-06-17 00:12:54
1
kim.yuri517
YURI :
وای هیسونگ:))
2026-06-18 07:42:27
2
milky.shop77
Milky Shop :
بچه ها به بایکوت ادامه بدین درسته که الان فکر میکنیم باید هیسونگ و کریر سولوش رو ساپورت کنیم، ولی با این کار هایب دقیقا به هدفش میرسه و همزمان هم از هیسونگ پول تر میاره هم از انهایپن که یعنی پول دو برابر برای هایب. پیج اوان رو فالو نکنین، پستاش رو لایک نکنین و هرگز کامنت نزارین! حتی هشتگ هفت نفره هم کامنت نکنین چون باعث بالا رفتن ویو میشه بهرحال. ده نفرم میگیرن روتون که بس کنین و دیگه گذشته و.. پستایی هم که ازش براتون میاد رو not interested بزنین که دیگه نیاد. میدونم میدونم میفهمم حس بدی داره میدونم هیسونگم خیلی ذوق داره و نگرانه ولی ساپورتتون رو شخصا به هیسونگ نشون بدین. پست بزارین و فقط از هیسونگ حمایت کنین، یا توی ویورس براش کامنت بزارین که مستقیما به خودش افتخار میکنین. نه هایب. حمایت هایی که سود زیادی به هایب میرسونن رو هرگز انجام ندین! انجین ما میتونیم هیسونگ برمیگرده #ENHYPENForever7 #ENHYPENIsForever7 #ENHYPENWillAlwaysBe7 #OT7Forever#ENHYPENForever7 #ENHYPENIsForever7 #ENHYPENWillAlwaysBe7 #OT7Forever#ENHYPENForever7 #ENHYPENIsForever7 #ENHYPENWillAlwaysBe7 #OT7Forever
2026-06-21 00:58:13
2
kissinthechaoss
𝘷𝘰𝘪𝘥𝘨𝘪𝘳𝘭 :
واقعا هرچه زودتر امیدوارم برگرده اصلا واقعا دیگه نمیتونم ادامه بدم..اون انجین هایی که موآن کردنو درک نمیکنم..هیچ دلیل منطقیی نیست که چرا هسیونگ رفته و بعضیا راحت فراموشش کردن و حالا زندگیه من بدون هسیونگ یه حالت پوچی گرفته..هسیونگ بایسم بود ...و هست.
2026-06-19 00:32:12
4
kim_sanha202
# sanha ⁉️ :
دقت کردید انجینا هروقت زیر پستای انهایپن انهایپن هفت نفره اس میبینن میگن استاپ؟ بعد تو پست های که فن ها از انهایپن میزنن زیرش میگن هیسونگ هیسونگ هیسونگ
2026-06-18 10:35:07
3
zari.tala1
ZARI TALA :
بگم گریه نکردم برای هیسونگ دروغ گفتم
2026-06-19 21:01:36
1
To see more videos from user @cry_inblue, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About