@nganthodien96: 5 Cái Đầu Bắn Tôn 8MM Có Cơ Chế Giữ Ốc #QuảngCáo #daubanton #dauvit8mm #daubanton8mm #daudieubanton

Ngân Thợ Điện
Ngân Thợ Điện
Open In TikTok:
Region: VN
Monday 15 June 2026 16:46:53 GMT
526
0
1
0

Music

Download

Comments

nguyentru516
Nguyễn Trung34681 :
cho cũng k xài
2026-06-16 14:03:05
0
To see more videos from user @nganthodien96, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos

🌸إلي مش بتظبط معاها أو مبتعرفش تعمل عجينه البيتزا هقلكوا تعملوها إزاي خطوه بخطوه أهم حاجه في البيتزا العجينه نفسها والشكل ده بتاعكم ... الطريقه علي بعضها عشان لو ختوها اسكرين شوت 🌸4 كوب من الدقيق عليهم علبه زبادي ملعقه كبيره لبن بودره ملعقه صغيره بصل بودره  توم بودره  رشه سكر  رشه ملح ملعقه صغيره بيكنج باودر وملعقة كبيره خميره فوريه ربع كوبايه زيت هنزلها بتدريج ملعقه خل بيساعد علي طراوه العجينه هقلب كل ده وانزل بميه دافيه بالتدريج وهلم العجينه انا احتاجت كوبايتين ميه وطبعا حسب نوع الدقيق  طيب لو العجينه ملزقه بزود شويه دقيق وألم العجينه ولو جافه وناشفه بزود ميه بسيط وشويه زيت وهفضل أعجن لحد ماتكون ناعمه كده لازم تكون بشكل ده هسيبها تخمر بعد ماخمرت علي رخامه  تكون نضيفه برش شويه دقيق وأخد حته من العجينه وأفردها علي اد حجم الصينيه هنا الخطوه دي اختياري ممكن تحطوه صلصه علي طول وممكن تعملوها كور صغيره وتحشوها اي حاجه ......دهنتها صلصه والصلصه عباره عن ، في حله فيها شويه زيت زيتون  وملعقه توم مفروم وكوبايه عصير طماطم ومعلقه كبيرة صلصه عليهم ملعقه صغيره ملح وفلفل اسود وزعتر أو ريحان ورشه سكر في صنيه مدهونه زيت وهفرد العجينه وهدهنها صلصه وحطو اي حشوه انتوا بتحبوها أنا حطيت فلفل وهالبينوا وهوت دوج في الأخر جبنه موتزاريلا دخلتها فرن علي درجة حراره 180 تحمر من تحت وبعد كده هطفي الفرن لو حابين تحطوها تحت الشوايه حطوها ...العجينه طريه مش مكتومه واهم حاجه حجب العجينه في بيتزا مش طخينه جربوها☺️
🌸إلي مش بتظبط معاها أو مبتعرفش تعمل عجينه البيتزا هقلكوا تعملوها إزاي خطوه بخطوه أهم حاجه في البيتزا العجينه نفسها والشكل ده بتاعكم ... الطريقه علي بعضها عشان لو ختوها اسكرين شوت 🌸4 كوب من الدقيق عليهم علبه زبادي ملعقه كبيره لبن بودره ملعقه صغيره بصل بودره توم بودره رشه سكر رشه ملح ملعقه صغيره بيكنج باودر وملعقة كبيره خميره فوريه ربع كوبايه زيت هنزلها بتدريج ملعقه خل بيساعد علي طراوه العجينه هقلب كل ده وانزل بميه دافيه بالتدريج وهلم العجينه انا احتاجت كوبايتين ميه وطبعا حسب نوع الدقيق طيب لو العجينه ملزقه بزود شويه دقيق وألم العجينه ولو جافه وناشفه بزود ميه بسيط وشويه زيت وهفضل أعجن لحد ماتكون ناعمه كده لازم تكون بشكل ده هسيبها تخمر بعد ماخمرت علي رخامه تكون نضيفه برش شويه دقيق وأخد حته من العجينه وأفردها علي اد حجم الصينيه هنا الخطوه دي اختياري ممكن تحطوه صلصه علي طول وممكن تعملوها كور صغيره وتحشوها اي حاجه ......دهنتها صلصه والصلصه عباره عن ، في حله فيها شويه زيت زيتون وملعقه توم مفروم وكوبايه عصير طماطم ومعلقه كبيرة صلصه عليهم ملعقه صغيره ملح وفلفل اسود وزعتر أو ريحان ورشه سكر في صنيه مدهونه زيت وهفرد العجينه وهدهنها صلصه وحطو اي حشوه انتوا بتحبوها أنا حطيت فلفل وهالبينوا وهوت دوج في الأخر جبنه موتزاريلا دخلتها فرن علي درجة حراره 180 تحمر من تحت وبعد كده هطفي الفرن لو حابين تحطوها تحت الشوايه حطوها ...العجينه طريه مش مكتومه واهم حاجه حجب العجينه في بيتزا مش طخينه جربوها☺️

About