ضحاياهم كمان مش بيعرفو ينامو من الظلم والقهر
ضحاياهم كمان مش عارفين يثقو ف حد من كتر ماهما اذوهم وهما اقرب ناس
2026-06-16 09:58:44
64
Qween F :
واللللللله بيتعاقبو شفت بعيني بس فاخر عمرهم لما يضعفو خالص فارذل العمر حتى الي كانو معاهم ينقلبو ضدهم اصبرو بس وحتشوفو العجب
2026-06-17 05:51:38
29
lolo :
لكنهم يزيدون طغيانا وشرا
2026-06-16 09:09:39
36
🤍 :
كلها صحيحة ماعدا النوم ،، والله اللي عندي ينام من اول ما يحط رأسه على المخده
2026-06-19 00:00:00
13
ثــقـــتـي بـالـلـه👑🦅 :
اي والله محرومين من النوم والسلام الداخلي والطمانية والامان فاقدين اهم النعم. متعذبين نفسيا وروحيا وعقليا. لذلك السبب يعذبونه
2026-06-16 01:42:23
34
@Am_reja 🧚 :
فعلا انهم يتعذبون من جوى والله العظيم حياتهم ظنكا والنوم ماينموا وفعلا يناموا يتخنق فعلا شفتهم وكنت عايشة معاهم
2026-06-16 00:09:11
21
عبير🕊️ :
مو مرتاحين ذا اقوى عقاب. 😂 والله مو مرتاحين ولاسعيدين ولامبسوطين ومنهارين صح 👍🏻 كلامك حتى النوم ماينامون
2026-06-16 01:48:24
14
الساجده لله :
عشان كده بيطلعوا جنانهم علينا
2026-06-16 09:46:00
7
فوتو بوث جدة :
اللهم كما اراني قوته علي ارني قوتك عليه، اللهم انت حسبي فيمن ظلمني، وانت حسبي فيمن اذاني، وانت حسبي فيمن قهرني، وانت حسبي فيمن ابكاني، ربي اجعل لهم نصيباً مما شعرت به عدلاً وليس حقدا
2026-06-18 00:35:15
6
ميمي :
النرجسين الله خلقهم عشان بيختبر ويبتلي اللي يعيش معاهم ويوجر ويدخل الجنه عشان العذاب اللي تعذبه منهم
2026-06-18 02:54:34
11
Eim.ai :
عقابهم انفسهم والله
2026-06-16 21:17:03
9
mooon 👸 :
النرجسية في حد ذاتها عقاب
2026-06-16 02:49:14
12
MaHa RaGaB :
متعذبين ايه والله احنا اللي متعذبين ومدمرين من جوا وهما زاي الفل
2026-06-17 22:23:55
2
MeMa :
أصلا عايشييين ف عقاب
2026-06-16 20:11:21
7
د. بو ألياس :
ربي يحفظك
2026-06-22 19:12:16
1
👑 𝒯𝒽𝑒 𝒬𝓊𝑒𝑒𝓃 👑 :
عندك حق
2026-06-18 22:32:40
1
🇭..🇷.💝.Ali :
بالعکس
کل لحظە یعیشها موت و عار و اهانە
ولکن ممثل جید ما یظهرها
2026-06-16 10:41:18
6
pure heart :
صح كلامك مية في المية
2026-06-17 00:06:03
1
shayma_90_a :
صح
2026-06-19 21:31:36
2
ÆĐŘĪŅªĹ 💱 ÎŅƏ :
لأنهم ادوات تعذيب وابتلاء لينا ،
لي فيهم مكفيهم من داخلهم ،لأنهم منفصمي الشخصيات
2026-06-19 07:40:49
0
Rania_Elias.G :
ما هي مش بتنام عشان بتسهر تفكر هتأذي مين بكرة وهتخرب بيت مين وهتفتكر ايه لمين عشان تعايره
2026-06-17 07:23:42
4
rsh.188 :
ياتري ربنا هيحاسبهم ازاي
2026-06-16 23:59:59
2
سسوسو :
فعلا ولكن متعبة للشريك لأنهم حسودين وتقولين موت
2026-06-18 11:12:49
1
To see more videos from user @mariahsamir, please go to the Tikwm
homepage.