Biz birbirimizi sevdik, buna hiç şüphem yok. Ama ben engelleri aşmayı seçerken, sen korkularınla baş başa kaldın. Belki de sorun sevgisizlik değil, aynı cesarette buluşamamaktı. Şimdi geriye sadece yarım kalan bir hikâye ve içimde sessizce duran bir özlem kaldı.🌼🦋 H.T.
2026-06-16 05:05:12
33
+6 :
Özlediği için o an ağlayan insan başkasına dönüp gözünün ucuyla bile bakamaz
2026-06-16 00:49:53
38
Sudeğ :
İnsan bazen sevdiği kişiyi değil, onunla kurduğu geleceği kaybedince yıkılırmış.
Sana bakınca artık eskisi gibi hissedemediğimi söyledim ama bu seni sevmediğim anlamına gelmiyor. Belki de canımı en çok yakan şey bu. Çünkü seni hala deli gibi seviyorum ama bizi eskisi gibi hayal edemiyorum.
Bir zamanlar bütün yarınlarımda sen vardın. Çalışırken, gezerken, hayal kurarken, para biriktirirken, bir evin önünden geçerken bile aklımda hep biz vardık. Şimdi ise ilk defa geleceği düşündüğümde kocaman bir boşluk görüyorum. Sana kızgın mıyım bilmiyorum. Kendime kırgın mıyım onu da bilmiyorum. Bildiğim tek şey çok yorulduğum. Sürekli aynı yaraların açılmasından, aynı korkuların büyümesinden, bir gün düzelecek umuduyla kendimi tüketmekten yoruldum. Belki yıllar sonra dönüp baktığımda hâlâ seni hatırlayacağım. İlk sarıldığımız günü, ilk heyecanlarımızı, birlikte kurduğumuz hayalleri unutmayacağım. Bugün içimde ne öfke var ne nefret. Sadece büyük bir hüzün var. Çünkü ben senden vazgeçmek istemedim. Ama bazen insan birini sevmeyi bırakmadan da ondan uzaklaşmak zorunda kalabiliyormuş.
Keşke her şey ilk günlerdeki kadar güzel kalsaydı. Keşke bazı insanlar değişmeseydi. Keşke bazı hayaller yarım kalmasaydı. Ama hayat keşkelerle yürümüyor. Ben de bunu öğreniyorum…
2026-06-17 14:44:59
10
hajadplcrknsfhsyh :
arkadaslar sizce yazmalimiyim çok ozledim ortak arkadasimiza benimle barismak istedigini falan soylemis olmayi cok istiyorum xok seviyorum hala ayrılalı 9ay 16 gun oldu lutfen cevap verin suan cok kararsızım
2026-06-16 13:09:11
14
Muhsin Selçuk :
Çok özlemek sevmek yetmiyormuş onu anladım içim içimi yiyor ama elimden hiç birşey gelmiyor sözün bittiği yerdeyim
2026-06-17 22:04:11
2
mert Yılmaz :
Özlemek ne kelimeee..✨😢🌼💙🍀
2026-06-15 20:13:27
8
Melike73 :
seni hiç sevmeyen birini Deli gibi özlemekte buna dahil mi🥲
2026-06-16 18:16:22
5
ela_mmsss :
Keşfet sesini kesmeyi düşünür müsün lütfen
2026-06-16 14:55:51
5
🦢 :
2 3 yıl oldu
2026-06-16 18:32:50
4
serenn_77 :
Ne gidebiliyoruz ne kalabiliyoruz
2026-06-19 22:08:50
1
Kingdom_of_heaven🇬🇧🇹🇷 :
Sseni òzledim ❤️🩹
2026-06-17 22:31:28
2
Ecrin🃏 :
Yazım zaten kimse görmez 2 yıl oldu hala unutamadım;))
2026-06-17 21:26:57
2
Ahmet :
çok özledim lan
2026-06-17 14:48:03
2
Nəfəs :
cox özlədim
2026-06-17 22:03:55
1
“47” :
Bi kalp bi kere sever…
2026-06-16 09:08:44
4
LynX :
herşey geçiyor biz çok büyütüyoruz ama ufak konular yüzünden ayrılıyorsaniz gururu bir kenara bırakıp barışın
2026-06-17 19:19:31
0
mayaa :
bakmayın bilen varsa bakabilir mi?
2026-06-16 21:22:57
0
Qrb maestro🇦🇿 :
ilk
2026-06-15 19:28:29
3
elifcemrecakir :
Çok özledim çok..
2026-06-16 11:25:36
1
boşboşboşş :
ne bir an aklımdan çıkıyorsun nede kalbimdeki yerinden oynuyorsun bilmiyorum belki beni hayatından çoktan çıkarıp attın ama ben, ben her zerreni hatırlıyorum beni ni kokunu gülüşünü bakarken utanmanı kızmanı sürekli haklı olmanı imkansız mıyız bilmiyorum ama ben senden geçemiyorum...
2026-06-16 22:08:10
1
♥●❅•𝕷𝖊ý𝖑𝖎𝖒•❅●♥ :
2026-06-18 16:29:51
0
🦅𝒦𝒶𝓇𝓉𝒶𝓁 🦅 :
sevdigin ile olamiyorsan seni seven ile ol en asindan biti mutlu olur
2026-06-19 00:03:48
0
To see more videos from user @61_elfida, please go to the Tikwm
homepage.