كنت نسيه ليه ي عم بتفكرني إحنا في اجازه خلينا نستمتع شويه 😔😅
2026-06-15 23:18:28
10
Jana Gamal ❤️🎀 :
نحس بس احنا هنشوف ايام عسل😁
2026-06-21 21:10:52
1
وَاغْفِر لِأَبِي❤️🩹• :
بتفڪرني ليه😂
احنا بدأنا دروس🙂
2026-06-16 10:43:01
1
shosho :
قصدوا خيبتنا كلنا
كان الله في العون
2026-06-16 11:55:07
10
سما يوسف 🌸 :
البكالوريا افضل ول الثانوي العام
2026-06-17 01:25:18
1
𝑫𝒐𝑫𝒐🌷🪐 :
جماعه بجد اختار البكالوريا ولا الثانوي؟
2026-06-16 12:15:11
1
😉🌚ضوء القمر 🌚😉 :
يا حلاوه 😂😂
2026-06-19 21:52:35
1
𝑁𝑜𝑢𝑟 𝐸𝑙𝑠𝑎𝑖𝑒𝑑🎀 :
2026-06-16 08:50:33
3
Marena Sameh :
لازم تفكرناا😐
2026-06-16 06:05:30
1
Rawan Yasser :
حبايبي الي بيقولوا اختاروا ثانوي احنا كلنا يعتبر عملنا كدا بس جم بعد كدا وقالوا خلاص ورقكوا دا ف الزباله والبكالوريا اجباري ومفيش حاجه بعد كدا اسمها ثانوي وكمان بالرغم من دا نظام الثاني كان النظام الي الطلبه اختارتوا ومحدش غير طالب الي اختار البكالوريا
2026-06-16 18:55:30
2
M.A :
ي لهوي انا اللي عليا الدور 😫😫😭😭😭و سنتييين 😭🥺
2026-06-15 23:14:20
4
عابرة سبيل 😇 :
كلها شهر ونص ونبدء مرمطة 😳
2026-06-16 03:52:56
2
💕Hăņəəń Éľbàññą💕 :
لا تعليق🙂🙂
2026-06-16 07:55:48
0
🌷𓆩𝓗𝓮𝓫𝓪𓆪🌷 :
كنت مفكره اني مختاره ثانوي مش بكالوريا 😅طلعت بكالوريا اجباري😅😅
2026-06-16 08:29:22
1
Aya Ahmed :
او انا او نحسنا بقينا لبعض 😂
2026-06-18 22:05:32
0
مَرْيٌومَه :
اموت واعرف ازاي دا قدي
2026-06-18 23:02:45
0
Šmøķã 🍒🥰 :
نحس بس دا الكلمه دي قليله علينا دا احنا هنشوف ايام سواد☺️😂😂
2026-06-22 04:06:34
0
'خَــطـفـوني عـنيڪي يـَ ࢪوﻤـا☆ :
✨و انا و خيبتي بقينا لبعض✨
2026-06-17 16:50:13
2
وصيه الرسول :
من وحنا صغيرين دفعه نحس😂
2026-06-19 20:30:14
1
To see more videos from user @mostafaehab074, please go to the Tikwm
homepage.