@feridws.x: #qruzumsaaaannn

feridws.x⚡
feridws.x⚡
Open In TikTok:
Region: AZ
Tuesday 16 June 2026 03:26:57 GMT
75339
7356
80
273

Music

Download

Comments

meryem............07
M :
bu mesajı okuyan kişi bu çiçekler sana
2026-06-24 10:46:46
23
caferov_068
✹♛𝓒Ə𝓕Ə𝓡𝓞𝓥♛✹ :
gecə gecə bu nə idi baaa
2026-06-16 20:37:46
19
imamquluzadews_222
Ö🪡 A🤍 :
Var🥲
2026-06-16 11:07:41
3
13rrrrrrrr.3
bagalandiii :
məki varr gözuvu acc həyata davamm...))
2026-06-17 02:40:37
8
aytac_0633
Aytac🖤 :
Ehh............💔))🥀
2026-06-16 03:56:48
2
qar1a
𝐐𝐀𝐑𝐀 :
Ehh...
2026-06-16 11:41:06
4
miracov42
C :
2026-06-16 07:13:57
2
aliyevilham8
☬İLHAMALİYEV☬ :
ay bele😭
2026-06-16 21:26:45
1
maqa.673
maqa :
var
2026-06-16 15:18:38
1
kxkxkx468
. :
var😔😔😔
2026-06-16 06:34:58
1
sila74276
Sıla :
😓😓
2026-06-16 16:38:00
2
user51012998281353
. :
var....
2026-06-16 15:26:53
3
velizade224
💗M~ :
🥺😔❤️‍🩹 olabiler
2026-06-17 00:37:46
1
takoo0097
takoo0097 :
2026-06-19 04:55:07
1
17quenn1
17quenn :
ehh
2026-06-16 08:46:27
2
maqa8283
𝓝𝓪ğı𝔂𝓮𝓿 🇦🇿 :
seri yaradan var?
2026-06-19 06:39:26
1
hamdi.gence
Hamdi Gence :
Ne yarını düşündüm ne de başıma ne gelir diye tarttım. Kalbimde ne varsa, korkmadan koydum önüne. Kendimi saklamadım, gizlemedim, eksiltmedim, olduğum gibi geldim. Sevmek buysa, ben seni tam da böyle sevdim. Yanlışlarım oldu belki ama sahte olmadım. Rol yapmadım, yarım sevmedim, kaçmadım. Bazen kelimelerim yetmedi sana. Bazen sustum. Ama bil ki sustuğum her anın içinde bile sen vardın. Sana alışmak kolay oldu; çünkü kalbim seni hiç yabancı saymadı. Ama senden vazgeçmek işte o insanın sırtına dünyanın en ağır yükünü alması gibi. Ne koysam dolmuyor, ne eklesem yetmiyor.insan en çok, en çok alıştığı yoklukla sınanıyormuş. Bunu senden sonra ögrendim. Belki eksik sevdim, belki yanlış zamanda, belki de fazla derin.Ama seni sevmekten hiç pişman olmadım. Gözlerim doluyorsa sebebi pişmanlık değil. Canım acıyor evet, çok fazla acıyor.ama bu acı, gerçek bir şeye dokunduğumun kanıtı gibi.Zaman geçecek, biliyorum. Günler akacak, hayat benden güçlü olmamı isteyecek. Ben de devam edeceğim. Ama içimde senden kalan bir yer hep eksik kalacak. Bazı şarkılar yarım bitecek, bazı geceler uzun sürecek. Kalabalıkların içinde durup bir anda yalnız hissedeceğim; çünkü insan en çok, sevdiği kişinin yokluğunda yalnız kalıyor. Sana söyleyemediğim cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, cümleler var. Dilimin ucunda kalıp geri dönen, "şimdi sırası değil" dediğim cümleler.Belki söyleseydim hiçbir şey değişmeyecekti. Belki de her şey. Ama artık ihtimallerin.bile can yakmadığı bir noktadayım. Ardımda yarım cümleler, söylenememiş kelimeler, gecelere sığmayan düşünceler bırakıyorum. Belki bir gün adımı duyduğunda kalbinde hafif bir sızı olur, belki hiç olmaz. Ama bil ki sen, benim içimde hep bir "keşke" olarak kalacaksın. Bu bir veda. Sessiz yorgun ve gözleri biraz ıslak bir veda. Sen sevmesen bile ben seni içimden gelerek sevdim güzel gözlüm❤️‍🩹🥀
2026-06-27 23:43:12
1
_jiyan04
İbrahimtunç :
bi sevdi varmış
2026-06-27 18:43:31
1
To see more videos from user @feridws.x, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About